Vespa-Ciao.NL
:: Bravo wil niet stationair lopen

Home Forums Techniek Problemen oplossen Bravo wil niet stationair lopen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

nthnthn
    Topic starter

Mijn Bravo wilt niet stationair draaien zonder choke. En als ik deze stationair laat draaien met choke aan en als ik dan mijn achterwiel van de grond doe gaat hij in toeren en draait mijn achterwiel dus sneller en sneller rond. Dus is het precies of ik gas geef. Ik heb al mijn gaskabel gecheckt, maar ik denk niet dat dit het probleem kan zijn…

Wie o wie weet hier iets op?
      Alvast bedankt!

Grtz,

citta1234
      Bijdrager

Ik denk dat je brommer valse lucht zuigt.

nthnthn
        Topic starter

Ok, dan zal ik morgen de deo test eens doen. Indien dit niet aan de valse lucht ligt, aan wat ligt het dan wel? Ik heb er namelijk juist nieuwe pakkingen opgezet.

pepko
          Donateur

je kan de stationairschroef verder uitdraaien.

als de brommer hier niet op reageerd is het waarschijnlijk valse lucht.

SuperSi
            Bijdrager

@pepko
              verder indraaien bedoel je

pepko
              Donateur

@supersi: nee uit, aangezien hij in dit geval bedoelt dat de brommer zo hoog stationair loopt dat ie “weg” rijdt.

Martino
                Moderator

Wellicht heb je een te klein sproeiertje gemonteerd. Door de choke te gebruiken kort je namelijk de luchttoevoer waardoor je mengsel rijker wordt. Ik zal eerst zorgen dat je de juiste hoofdsproeier hebt gemonteerd, waarna je de stationairschroef afsteld.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.