Vespa-Ciao.NL
:: Bravo valt stil bij remmen!

Home Forums Techniek Problemen oplossen Bravo valt stil bij remmen!

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TerroRLaG
    Topic starter

De vorige keer stond ik stil, dus op de pekkel. Ik kneep de voorrem dicht en hij viel ook stil. Nu heb ik het remlicht uitgehaald en ook de schakelaars losgekoppeld en nu blijft hij stationair draaien (ook omdat ik mij stationair flik verhoogt heb). Overlaast heb ik gwn geweigerd te remmen en me voeten op de grond geplaatst :p had toch veiligheidsschoenen aan, toen viel ie dus niet stil. Als ik me brommer gepakeerd heb hoef ik enkel mijn achterrem dicht te trekken en hij valt stil… Maar het starten gaat nog even moeilijk… naar die contact punten moet ik nog kijken, waar zijn die te vinden? weet niets op dat gebied :con Wat vooral opvalt is dat ie stilvalt wanneer ik traag rijdt, als ik met ’n fietser meerijdt en ik durf enkel seconden gas lossen valt ie zeker stil. Als ik dan op volle toeren kan rijden valt ie niet stil als ik ff stop.

TerroRLaG
      Topic starter

Heb nu andere koppeling zitten. Gevolg:

Trekt trager op, verminder snelheid bij wind of bergop (meer as vorige koppeling) en hij draaide gisteren mooi zonder stil te vallen maar vandaag weer net hetzelfde probleem :s Start moeilijk ook, moet snel trappen, dan schiet ie plost ff in gang maar als ik dan direct gas openzet valt ie weer stil.

Op mijn wrakje dat ik heb gekocht zit bij de ontsteking een groen plastieken doosje. welk verschil maakt dat? kan ik dat versteken naar mijn bravo met alleen bobine?

Dank

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.