Vespa-Ciao.NL
:: bravo probleem + filmpje

Home Forums Techniek Problemen oplossen bravo probleem + filmpje

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Laurens147
    Topic starter

Ik weer eens met me bravo gereden en nu wil hij maar 40 rijden (ipv 53). En hij doet echt moeilijk. Precies of de bougie soms niet vonkt want hij laat ook onverbrande resten in de uitlaat wat dan leid tot een knal uit de uitlaat en hij remt af als hij niet vonkt endan zet hij weer aan. Heel de tijd na elkaar, echt lastig!! aan wat kan dat liggen? en Oja, hij draait niet meer stationair. Hij valt stil. De stationairvijs zit er helemaal in ik heb al alles geprobeert met die stationair vijs maar het helpt niet. Kan ik dit oplossen door een grotere of kleinere sproeier?

Graag snel reacties, Bedankt!

Hier een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=ztxmcrhA_fk –> tjeck de beschrijving
      En nu valt hij ook soms uit terwijl ik aan het rijden ben???

! Joor !

klinkt als een slechte ontsteking, nieuwe cp en condensator doet wonderen.

Laurens147
        Topic starter

waar zitten die cp ? is dat dat bakje aan het frame? of is dat onder het vliegwiel? en kost dit veel?

speedbuxy
          Bijdrager

Ik zou eerst beginnen met de bougie, want die kan na die tijd stil staan minder zijn geworden.
            En anders is het voor bijna zeker de condensator, want je punten moeten nog wel gewoon goed zijn gezien hij hiervoor er goed mee liep.
            Maar probeer eerst een bougie, want voor de condensator moet het blokje eronder weg, want die zit idd achter je vliegwiel.
            (Een condensator is niet duur btw +-5 euro)

Laurens147
            Topic starter

zal de condensator zijn want ik heb gisteren al een andere bougie in gestoken en het was hetzelfde..

Bedankt!

tnerual
              Bijdrager

Inderdaad, zeker condensator vervangen, bougie ook, dan weet je gelijk zeker dat het niet aan de bougie kan liggen!

Even een opmerking; je manier van starten is hopelijk anders als ie start zoals het hoort , anders zal je staander het niet lang houden. Of op z’n minst zal je speling op de as ervan krijgen :pest

Gr.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.