Vespa-Ciao.NL
:: Bravo loopt stationair maar meer niet

Home Forums Algemeen Overige algemeen Bravo loopt stationair maar meer niet

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tjorven
    Topic starter

Beste forumleden ik heb een vespa bravo die ik reeds heb opgemaakt en na 30 jaar terug heb kunnen starten nu heb ik er drie weken op kunnen rijden en een weekje geleden toen ik hem wou starten deed hij niks meer toen hij een maal starte ging hij maar half als ik gas gaf ging hij heel schokkerig zegmaar hij ging en dan weer niet en dan ging hij weer en dan weer niet ik heb de bougie vervangen en toen deed ie het weer voor den paar honderd meter en daarna ook niks meer heb al een andere bobine geprobeerd frame kaalgeschuurd zodat hij goed aarding heeft en nu start hij en loopt hij stationair maar zodra ik gas geef valt hij uit hoe kan dit heb een sproeier 50 erin en daar heb ik drie weken lang mee kunnen rijden dus dat zal nu ook moeten werken weet iemand van jullie wat dit kan zijn

Wim
      Bijdrager

Waarom ga je hier niet verder?

Bravo start niet

Dan kunnen eventuele beantwoorders eerst eens zien welke adviezen al gegeven
        waren en er van uit gaan dat jij die adviezen perfect hebt toegepast aan jou Bravo.

Snap je, zo kunnen we zien wat er door de adviezen al gedaan is door jou.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.