Vespa-Ciao.NL
:: Bram0vitz's projectjes

Home Forums Perso’s Projecten Bram0vitz's projectjes

6 berichten aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bram0vitz
    Topic starter

Ik ben daar niet heel netjes meegeweest en heb hem vastgedrukt tegen het tandwiel van de trapas en zit klem achter de zijkap…

beetje prutsen hier en daar
      Link naar Mijn collectie / Projecten.
      1

bram0vitz
      Topic starter

In preparatie voor het poedercoaten van de hele handel moesten de originele stickers op de tank er wel van af.
        IMG_20251024_184346188_HDR
        Best lastig om daar vervanging voor te vinden gezien dat bijna niet meer bestaat.
        Gelukkig eentje onbeschadigd van de tank kunnen krijgen en ingescand op de computer, na aardig wat uurtjes de scan te hebben bewerkt in een Image editor is daar het volgende resultaat uitgekomen: (zijn wel doorzichtig hoor alleen op het witte vel lijkt dat niet zo)
        IMG-20251106-WA0005
        Geen 100% match maar toch een ruime 80/90 vindt ik zelf, waarschijnlijk zal dit met de rest van de stickers ook zo gaan gebeuren. Zodra ik die allemaal af heb (het is nog al wat werk om alles op 4000x zoom te verwerken) dan maak ik er een stickerpack van die natuurlijk op het forum geupload gaat worden zodat mochten er nog meer mensen baat bij hebben een stickerpack hebben van redelijke kwaliteit!

1

Martino
        Moderator

Ik vind ze keurig geslaagd de stickers. Ik zeg een echte Winner!

2

bram0vitz
          Topic starter

Mooi pakketje opgehaald bij de coater, alleen iets te vlot weer begonnen met in elkaar zetten en nu kunnen we weer wachten op de post 😆
            IMG_20251215_192449401_HDR

IMG_20251215_192443027_HDR

bram0vitz
            Topic starter

Kleine update van de bouwwerkzaamheden van de laatste tijd:

Het opbouwen van de Superbravo gaat gestaag de goede kant op, zoals gewoonlijk is het wederom wachten op de post voor een aantal zaken, het gaat denk ik nog wel een uitdaging worden om de handvatten in de juiste kleur te zien te vinden dus voor nu gaan de originele weer even terug na een schoonmaakbeurtje.
              Ook de spoelen even voorzien van nieuwe draden gezien de originele begonnen te vergummen.
              Voor de stickers mag ik helaas wel terug naar de tekentafel de uiteindelijke kwaliteit ben ik niet zo tevreden mee, kleuren komen niet overeen met het poedercoat werk en het is nog iets te pixel-ig.
              Maar ook dat komt wel weer goed…
              IMG_20251224_123107751

Kleine cbA update:
              Na weer wat hersencellen vergaard te hebben weer eens aan de gang gegaan met lego smelten. Zijn nog een paar kleine putjes die opgevuld moeten worden met een laatste keer… maar dan kan de kap helemaal glad geschuurd worden en gespoten worden, het resultaat tot nu toe:
              IMG_20251224_153906083
              Momenteel nog bewerkt met 240 grid nat schuurpapier, straks als de putjes opgevuld zijn zal dit denk ik tot een 800 grid afgeschuurd worden en mag eerlijk zeggen dat het resultaat tot nu toe niks tegenvalt. Beter dan de 4 stukken plastic wat het eerst was 😎

1

bram0vitz
              Topic starter

Tadaaaa, het heeft heel wat gepiel gekost maar heb de stickers nu zoals ik ze wil. De turquoise aangepast naar ral kleur 5018 en dat geeft toch een bijna “factory new” superbravo…
                Ik heb nog bijna een compleet setje over mocht iemand dat willen.
                IMG_20260203_164932301_HDR
                IMG_20260128_150458861_HDR
                IMG_20260206_193501204

Ook van polypress 140 nieuw zadelschuim gemaakt, zit toch een stuk steviger dan het oude schuimpje 😎
                IMG_20260121_140108821

6 berichten aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.