Vespa-Ciao.NL
:: Boyan

Home Forums Perso’s Projecten Boyan

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Boyan
    Topic starter

En hier alles wat ik erbij kreeg

hansieb
      Moderator

Dan ben ik toch wel bijzonder benieuwd naar waarom je pas na 6 jaar een perso aanmaakt 😉

Peer pressure door maatjes ?

Boyan
        Topic starter

Omdat ik nu weer opnieuw ben begonnen met m’n hobby na 6 jaar vond ik het wel eens tijd worden om een perso te maken, en kijken wat andere mensen ervan vinden8)

Boyan
          Topic starter

carter ruim mooi schoon gemaakt

Boyan
            Topic starter

Oud carter eruit, en cilinder omwisselen. Wat me opviel is dat de zuiger helemaal onder de zwarte drap zat.

Boyan
              Topic starter

Boyan
                Topic starter

Maar goed, ik heb dus m’n 50cc op m’n gekotterd en getuned kickcarer gemonteerd en wat me opvald is dat hij op topsnelheid inhoudt. Hij maak dan net zo’n geluid alsof hij koud is en teveel benzine krijgt. BTW Bestaan er trouwens ook snor-kickkrukassen?

Edjuh
                  Bijdrager

Wat is je sproeiermaat?

Zo te zien rij je al een tijd met een te grote sproeier en/of te veel olie in je benzine (2% is genoeg).

Maar zuigers die veel uren gemaakt hebben worden zwart, net als je verbrandingskamer/uitlaat etc.

Boyan
                    Topic starter

Ja dat klopt, maar waar komt al die olie vandaan?. Ik rijd gewoon op de mengsmering van de benzinepomp. Sproeiermaat is 64 met 13/13 carb. Moet er wel bij vermelden dat het een belgisch carter is met uitgeboorde inlaat plus dat die gekotterd is. Is dit gewoon te veel voor een 50cc?:? Of zit m’n tank gewoon vol met smurrie…:nerd

Boyan
                      Topic starter

Of is m’n kick-krukas gewoon een snorkick-krukas?

Boyan
                        Topic starter

Probleem opgelost, de uitlaat hield gewoon te veel in. Heb m’n oude leovince krul er maar eens opgezet, en hij ging als een speer!

machorider
                          Donateur

Fijn om te horen… ik was me al zorgen aan het maken…

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.