Vespa-Ciao.NL
:: Boyan

Home Forums Perso’s Projecten Boyan

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Boyan
    Topic starter

Hallo iedereen ik ben Boyan Ramaekers uit Einighausen Limburg, ik ben 22 jaar en aangezien ik al 6 jaar lid ben van het forum en nog nooit iets heb gepost, werd het wel eens tijd!

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden weer opnieuw een vespa ciao c24 gekocht, omdat ik het toch niet kan laten om een beetje te hobbieen. En natuurlijk om een beetje binnendoor te kunnen rondrijden zonder daarvoor weer de auto te hoeven pakken.

Ik ben natuurlijk van plan om m’n ciao helemaal op te knappen, dus overnieuw te spuiten en motorisch ook helemaal in orde te maken. Hierbij ben ik al een beetje gaan oefenen met spuiten aangezien ik er niet heel veel ervaring mee heb, ben ik dus begonnen met m’n roestige mat achtig voorvorkje te gaan schuren en spuiten.

Boyan
      Topic starter

Boyan
        Topic starter

En dit is dan het resultaat van m’n allereerste spuitwerkje op de ciao. Plus natuurlijk geexperimenteerd met het verlagen.

Boyan
          Topic starter

Natuurlijk wil ik dus de brommer helemaal overnieuw gaan spuiten, alleen weet ik nog niet de kleuren die ik ga gebruiken. Ik ga de velgen uiteraard ook meepakken met het spuiten. Iemand soms ideetjes ik hoor het graag

hier nog een foto van de ciao in z’n geheel.

luuky1997
            Bijdrager

Haha Good jong, aug mer unne perso gemaak
              dea van mig krig deze weak kenteike 😀

zuut dr good oet totnoe, noe nog get heller

Boyan
              Topic starter

Hahaha joa he veur unne beunspuiter, geit binnekort gans oet elkaar en noa de zandstraler.
                Merja waal chill desse kenteike krigs, kenne vr noe in de zomer get rondjkachele. En snelheid det kump waal good, goan murge kieke veur un oetgekotterd belgisch elektrisch kickcarter, kieke wie det lup.=)

beunhaaz
                Bijdrager

Boyan,

van woa hubste dee? Want liekt toch verrikdes veul op munne auwe xD , heet dise inbraakschade bij de tankdop?

Anoniem

ook al kan ik goed limburgs lezen/verstaan,
                    graag het verzoek voor gewoon ABN. :no

Boyan
                    Topic starter

Op het verzoek van Tom96 dan toch maar ABN;)
                      De brommer komt uit Roggel van een boerderij, heeft geen tankdop schade maar stond er wel een beetje vervallen bij:o
                      Maar misschien heb je wat aan het kenteken als je die nog weet beunhaaz 09-DL-R3

beunhaaz
                      Bijdrager

Dan is het hem niet denk ik. Ik blijf toch lurken bij dit topic ^^ dus misschiens duikt er nog wel een foto op van de andere kant.

Have fun with it ^^

tompiebozzel
                        Bijdrager

Tom96 :
                          ook al kan ik goed limburgs lezen/verstaan,
                          graag het verzoek voor gewoon ABN. :no

idd! ik kan er geen zak van lezen, maar dat hebben jullie als ik gronings ga praten:P, leuke ciao!

Florian
                          Moderator

As wy hjir Limburchsk gean prate gean ik lekker yn it Frysk lulle (Ek al kin ik dat net) http://Www.oersethelp.nl is myn freon.

Bin benijd nei de Ciao, oant no ta sjocht hy der goed út:thumb

:lol

beunhaaz
                            Bijdrager

Haha florian, zo lastig is dat fries niet om te leze vind ik. Mits ik het goed vertaald heb naar ABM (algemeen beschaagd maastrichts)

Boyan
                              Topic starter

Ik kan dat Gronings of Fries toch redelijk lezen hoor, het lijkt immers toch wel een beetje op ons Limburgs, Nederland heeft toch zo’n leuke dialecten he:D

Maarja ben vandaag even iets gaan ophalen in ”Remunj”(Roermond):whistle

Het is een Belgisch gekotterd kickstart carter met nieuwe lagers en gezandstraald + inlaat tot 13mm geboord, heb ik vandaag weer eens ff wat te doen! =)

Boyan
                                Topic starter

nog een plaatje

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.