Vespa-Ciao.NL
:: Bouwjaar Vespa Si

Home Forums Algemeen Framenummers Bouwjaar Vespa Si

• Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar geleden door Wim.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SV26
    Topic starter

Al heel wat lijstjes, fora en sites bezocht, alleen nog geen duidelijkheid over het bouwjaar van mijn Vespa Si.
      Iemand nog tips hoe deze te achterhalen?
      S1M1T23149X is het framenummer (laatste cijfer veranderd in X).

Tevens twijfel ik of het S1M1T is of dat het SIM1T zou moeten zijn….

Mischa
      Bijdrager

Plaats eens een foto van je SI, dat zegt al wat meer. Heel globaal vermoed ik begin jaren 90. Kijk ook eens in je velgen, remhendels en voorvork poten. Daar staan vaak kleine rondjes in met het bouwjaar, 8-91 bijvoorbeeld. Die onderdelen kunnen iets eerder geproduceerd zijn als de brommer zelf. Maar je komt dan wel in de buurt.

4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Wim
        Bijdrager

Al heel wat lijstjes, fora en sites bezocht, alleen nog geen duidelijkheid over het bouwjaar van mijn Vespa Si. Iemand nog tips hoe deze te achterhalen? S1M1T23149X is het framenummer (laatste cijfer veranderd in X). Tevens twijfel ik of het S1M1T is of dat het SIM1T zou moeten zijn….

De tweede  “1 bericht”  passant binnen 6 dagen met een Si bouwjaar vraag.
          Je hebt al heel wat lijstjes gevonden en fora bezocht en gezocht.
          En dan mis je toevallig nét ons bouwjaartopic. 😉
          waar een 6 dagen eerder een Si bouwjaarvraag was.
          Frapant.
          Ik heb je vraag even verplaatst:

https://vespa-ciao.nl/forums/topic/het-bouwjaar-en-modelinfo-via-framenummer-topic/page/68/

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.