Vespa-Ciao.NL
:: Bouten trillen los

Home Forums Techniek Problemen oplossen Bouten trillen los

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jayjay00
    Topic starter

@ paulhermens draaien tot je geen speling meer op je klok hebt. Maar dat is het raare als ik hem vast draai en dan de kant beetpak waar de poelie komt zeg maar. Klikt het van binnen lijkt tenminste zo 1 mm dat hij heen en weer gaat hoor je een geklik. Had ik met de andere klok ook volgens mij is dat wel normaal? Maar super bedankt kerel is niks ergers aan dat je je moer in de bosjes moet gaan zoeken haha:D

paulhermens

ik weet het :lol bij mij liep hij eerst ook los ( niet eraf ) maar leek wel een dweil in de bocht, moer met de hand aandraaien dan met de voet vastschoppen en dat na 2 km herhalen, leuk op een rit van 10 km :'( zindsdien dus ook daar loctite.
        ik probeer de speling op het wiel eruit te draaien, dat asje waar je poelie aanhangt blijft gewoon speling
        houden dat heeft niets met die grote moer te maken.

jayjay00
        Topic starter

Je probeert de speling op het wiel eruit te draaien? Loctite erop en klaar toch? Ik ga er morgen gelijk mee aan de slag doe de vooras ook gelijk. Is elke keer 15km heen en 15km terug geen zin om te laat op me werk te komen. Hartelijk dank voor de tip

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.