Vespa-Ciao.NL
:: Bonnenregen voor oude brommers AD 05-12-2011

Home Forums Algemeen Nieuws Bonnenregen voor oude brommers AD 05-12-2011

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gileracitta
    Topic starter

Bonnenregen voor oude brommers AD 05-12-2011

Wilk1985
      Moderator

Ìk ken ook een aantal mensen die deze boete gehad hebben, volgens mij is het tegenwoordig nog wel meer als 316 euro ook.

Ik vind het wel terecht overigens, je hoort gewoon een geldige verzekering te hebben als je een brommer op je naam hebt zo ingewikkeld is het niet. De RDW heeft er destijds zelfs brieven over gestuurd. Ik zit in ieder geval niet te wachten op iemand die schade rijdt aan mijn eigendommen zonder verzekering, want dan weet ik wel wie het kan gaan betalen.

Die mensen die een brommer hebben weggedaan met kenteken snap ik niet, het enige wat ik kan verzinnen is dat ze hem met kenteken en al in een kliko hebben gepropt o.i.d. want als je hem verkoopt of naar de sloop brengt moet hij worden overgeschreven.

Dat verhaal van die vent die al 12 jaar een Puch in zijn schuur heeft staan is helemaal bijzonder, dat ding moet toch in 2005/2006 of later gekeurd of geschouwd geweest zijn anders kan hij ook niet bij de RDW geregistreerd zijn dus dat verhaal is gewoon onzin.

Wel goed dat het hier nog eens onder de aandacht gebracht is, reken er maar op dat ze hierop blijven controleren want het is lekker makkelijk cashen voor onze overheid. Goed de administratie bijhouden dus :thumb

AC RACING
        Moderator

Ik heb deze bekeuring toentertijd keer 4 gehad.
          Normaliter stuurt het RDW een brief die je attendeert op het verlopen van je schorsing. Deze is enkel en alleen in 2011 nooit verzonden. Vandaar deze bonnenregen.
          Vandaag de dag wordt deze brief gewoon weer verzonden. Dus was gewoon een kansloze actie om een flinke som geld binnen te harken via de brommerrijders.
          Overigens heb ik de bekeuringen aangevochten en heb mijn gelijk gekregen.

Crullie

Bonnenregen Politiek :lol Ach ja, duitje bijdragen ronselen of zo 😛

Heb veel brommers maar er staan maar 3 op kenteken en dat is allemaal prima geregeld dus heb geen bonnen binnen gekregen.

Blij mee 8)

Edjuh
            Bijdrager

Ik heb er ook 2 gehad in korte tijd…

Nu alles verzekerd ook al rijdt ik praktisch nooit meer brommer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.