Vespa-Ciao.NL
:: Bonnefooitour Friesland 19-08-13

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Bonnefooitour Friesland 19-08-13

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 100)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Topic starter

Hoelaat zijn jullie hier (groningers) Dit word dan zeker 13:00? Aangezien Andree en Evert hier wel om 12 uur zijn denk ik.

Dan kunnen hun ook een uurtje later vertekken.

Zeebodem.
      Bijdrager

Ik pak zo in en vertrek rond 11:30.
        Vraagje nog….kan een van jullie misschien voor zonnebrand creme zorgen?Ik heb alles op hier kom ik net achter..

speedbuxy
        Bijdrager

Zo ik ben weer thuis:thumb
          Was echt een heerlijk toertje met TOP weer en een omgeving die mij zeer verrast heeft:thumb
          (want zeer mooi in appelsha en omgeving)

Toertje terug naar huis ging ook lekker totdat het elkan kwaaltje zich 1 a 2km van me huis weer voordeed(vreemd genoeg op dezelfde plek waar hij tijdens de gumball naar huis vanaf grunn vorig weekend ook wat fockte)

Maargoed het was nu niet iets wat zich even voordeed maar echt met wat rattels en getik m,n brom deed uitvallen:(
          (dus dat wel wat jammer zo vlak voor de finsch)
          Maargoed verder een top dag met top weer en een top omgeving waar we ook minsten 120km in weg gereden hebben:thumb

Florian
          Topic starter

Heerlijk tourtje gehad vandaag, flink aantal km’ers geboekt zonder echte pechgevallen. Enkel een kapotte koppeling van Evert en mijn brommer was weer aan het fucken, weer stotteren op top.. Tourtje wel uitgereden was toch wel een dikke 120km dat we geboekt hebben.

Kijk erg uit naar de filmpjes en foto’s:thumb

Javad
            Donateur

Evert en zijn koppeling ook altijd he, je moet ook niet lopen lassen aan dat ding beunhaas :pest
              Perfect tourweer vandaag, ik heb wel wat gemist,..

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

Martino
              Moderator

Zeker een van de betere toertjes dit jaar. Mooie omgeving, goed weer, gezellig clubje en genoeg km’s gemaakt.
                Ik had een paar foto’s geschoten, maar helaas is mijn nieuwe telefoon er alweer mee opgehouden.

Natuurlijk zijn er ook wat nadelen aan een toer zoals vandaag.
                – Bijna 200km rijden op een dag met een Ciao, gaat na enige tijd wat zeer doen. 😀
                – In Friesland zijn er raare insekten waaronder oorbeestjes.
                – De organisator wilde wel wat harder rijden. (De rest trouwens ook) 😉
                – Het was echt warm…

Tonni
                Moderator

Het was top.

Gelukkig maar dat er geen pechgevallen waren, was het ook te warm voor hoor…

Op de terugweg naar huis nog een klein beetje verkoeling gehad in de vorm van een beetje regen.:D

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                  Bijdrager

Deel 1

Viktor
                    Bijdrager

Super mooi dagje gister
                      Beetje jammer dat ik constant moest planken, maar daar ga ik gelijk wat aan doen.
                      Mooie filmpjes 🙂 Vooral dat gesprek gelijk aan het begin 😛

Gerarduz
                      Donateur

Het was weer een fastastische rit. Ik heb er erg van genoten. Ik heb nog even gekeken hoeveel kilometers we gedraaid hebben.
                        De rit in Friesland was ongeveer 100km dat betekend dat de Groningers totaal ondernabij de 220km:thumb hebben getourd en Tonni zelfs
                        270km!:thumb

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=936544

speedbuxy
                        Bijdrager

Weer was er ook echt naar om wat km,s weg te vreten:thumb

Hier deel 2.

Zeebodem.
                          Bijdrager

100 km weg geknettert… 😮
                            Het was zeker een super rit zo….jammer dat er maar zo weinig rijders waren…

Ik ga mijn foto,s en filmpjes vanavond even uploadn en posten…had er gisteravond na een bakkie koffie en een douche geen kracht meer voor hahaha 😉

Leuke filmpjes alweer Andree :thumb

Florian
                            Topic starter

Martino :
                              – De organisator wilde wel wat harder rijden. (De rest trouwens ook) 😉

Ajuuhhh lekker cruizen en rustig aan doen.
                              Daarnaast was ik niet het langzaamst hoor;) Maar zoals ik al zei geen zin om volgas te rijden want dat ding jankt als een malle en zo’n origineel zitje zonder stepjes is echt niet nice hoor. Op top stotterde hij ook telkens, beter zo dan dat hij net zoals Limburg nog erger loopt te fucken en ik hem niet uit kan rijden..:D

Binnenkort jongens.. Binnenkort;)

Jaja ik ben bezig…
                              :whistle

@Andree: Lekker filmpje (deel 1) Deel 2 straks na mijn werk even bekijken:thumb

speedbuxy
                              Bijdrager

Deeltje 3.

Zeebodem.
                                Bijdrager

Nou hier dan mijn plaatjes en filmpjes.
                                  Nu ik in HD film,duurt het uploaden ook een stuk langer 😀

Zoals al gezegd was het een grandioos tourtje met schitterend weer.Bijna aan het einde van de rit begaf mijn achterkoppeling het,maar dit verwachte ik al,dus had een reserve mee.
                                  En eigenlijk heel shocking….maar ik had ineens een totaal andere brommer leek het.Ik had de reserve koppleing nooit gebruikt eigenlijk en altijd dezelfde koppeling gebruikt..
                                  Hier bleek dus achteraf al een poosje iets niet helemaal in de haak mee te zijn,aangezien de brom met de reserve koppeling 10x beter reed…maar daarover later meer in mijn perso 😉

Na afloop ook nog even heerlijk geBBQ`t bij Florian,wat ook allemaal prima voor elkaar was :thumb

Martino on road,

Uiteraard onderweg een lekkere snackstop:thumb

En toen we terug kwamen van 100km Friesland cruisen stond de BBQ al aan,dus we konden meteen aan de warme hap 🙂

Ik heb nog 3 filmpjes in de upload staan…die houden jullie even tegoed tot morgen 😉

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.