Vespa-Ciao.NL
:: Bonnefooitour Friesland 19-08-13

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Bonnefooitour Friesland 19-08-13

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 100)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Viktor
    Bijdrager

Tis nog niet goed met mijn vespatje
      Hij vonkt 1 keer als ik heel langzaam loop meer niet.
      Nieuwe cp te ver uitelkaar ?

Hahahahaha het is alweer opgelost.
      Me brommer was extreem verzopen 8)
      Ik had vanochtend mijn sproeiertje verwisseld maar die was eruit getrilt :((

Martino
      Moderator

Duiveltje is ook in Groningen neer gestreken hoor.:duivel

In princiepe had mijn Ciao alleen even een nieuw voorwieltje nodig. Dit ging echter niet zo voorspoedig. Het 10 spaaks velgje paste met spaakrempot voor Ciao niet lekker. Al met al, erin eruit erin en uiteindelijk eruit om de handdoek in de ring te gooien. Vervolgens een wieltje van mijn andere Ciao over gezet en nu rolt hij weer prima.

Klein stukje testrijden om vervolgens een rinkeltje te herkennen in het blok. :((

Nu eerst maar ff pauze en straks maar weer de schuur in. Ook Gerarduz is nog druk aan de sleutel. We kiezen wel de dag uit met deze temperaturen. Men kan beter een ritje op de brommer maken….

Florian
        Topic starter

Gelukt Evert? Heb je niet nog een andere koppeling of schijf met bronzen bus?

Als er nog iemand is met 2 m14 moeren kan diegene die dan ff meenemen? dan heb ik namelijk stepjes op de brommer.

hansieb
          Moderator

Veel plezier morgen leute ;)!!!

Viktor
            Bijdrager

Dank u

Florian die heb ik nog wel liggen denk ik 🙂
              Als 1 van de gumballers een voelermaatje mee willen nemen zou ik dat ook zeer op prijs stellen.
              Ik dacht ja dat ik ontstekings problemen had maar dat bleek een losgetrilt sproeiertje te wezen, nu heb ik wel nieuwe cp en condensator maar die staan niet goed afgesteld. Volgens CH zou die prima staan maar ontsteekt veel te laat. Nu met een mesje afgesteld maar dat zet ook geen zolen aan de dijk. Dus voor de tour zou ik die graag nog even willen afstellen en testen.

En voor de gumballers wat nemen jullie allemaal mee ?
              Al het gereedschap voor blok demontage en reservespul ?
              Ik neem mee :
              1,5 Liter fles mengsmering
              Steek 8/9, 12/13
              Ring 10/11
              Kruis en platte schroevendraaier
              Ratel met doppen 10,11,13,17, Bougiedop
              Waterpomptang en kniptang + div kabelverbinders
              Contactpunten, Condensator, Bougies, Sproeiers, Bobine en rolletjes

Hoe gaat het met de rest ??
              Nog aan het sleutelen ?

Florian
              Topic starter

Ik neem 3L benz. mee en nog een reserve blokje denk ik. Want we hoeven niet allemaal hetzelfde gereedschap mee.

Verder wat extra spul (Pakkingen etc.)

Tonni
                Moderator

Ik heb beide brommers klaarstaan, kan niet kiezen welke ik zal pakken
                  Morgenvroeg maar ienemienemutte doen ofzo…

snorbrommer op poelie rijd natuurlijk wel erg relaxed, maar de rode rijd wel veel lekkerder..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Martino
                  Moderator

Haha tonni zal ik je komen helpen kiezen. Neem ik je oranje dan wel mee.

Florian
                    Topic starter

Helemaal vergeten trouwens, hebben jullie het adres wel?

Telefoonnummer van mij hebben jullie wel toch?

@Maarten: Nog gelukt met Gerard?

Zeebodem.
                      Bijdrager

Hier is het allemaal gelukt….zij het niet zo helemaal zoals ik gehad had willen hebben.
                        Heb de proma cc eronder gehangen met leo dempertje.Bij nadere controle bleek ook nog mij 90mm schijf versleten te zijn.De uitstekende palletjes waren totaal weg…
                        Ik heb de koppeling met lijm klemmen vast geklemd en vast gelast hahah..ik denk dat die het wel houd,maar voor de zekerheid neem ik een andere achterkoppeling mee.

Tot morgen!

speedbuxy
                        Bijdrager

Nou dan doe ik ook mee ik heb vandaag mijn deco kabeltje ietsje strakker gezet:lol
                          (was me een werk joh:D)
                          Maar heb nu geen jump start meer nodig om de brom aan te krijgen:thumb
                          Zie jullie morgen folks:thumb

Gerarduz
                          Donateur

Wij vertrekken hier bij mijn huis om 11:00.

Tot morgen!

Martino
                            Moderator

Zo net thuis om Gerarduz nog even aan een lopende brommer te helpen. Het is allemaal nog niet perfect, maar toeren kunnen we.

Clubje is uiteindelijk 5 man geworden en vertrekken dus bij gerard vandaan. Tonni ik had eerst bij mij thuis met je af gesproken. Je kan eerst wel hier heen komen. Rijden we samen naar Gerard om daar met de rest richting Bonte Bok te verkassen.

Buxy; Je moet er vanaf blijven. Veel te veel werk met deze temperaturen. 😮

Gerarduz
                              Donateur

Martino :
                                Zo net thuis om Gerarduz nog even aan een lopende brommer te helpen.

Ja nog bedankt voor je berini black box toch lief van je zo’n mooi kadootje:thumb

speedbuxy
                                Bijdrager

Martino :
                                  Veel te veel werk met deze temperaturen. 😮

Het was net wat minder werk dan de brom starten zonder decompressie:lol
                                  (wel overwogen afgewogen voordat ik aan de slag ging:D)
                                  Maar zie jullie morgen:thumb

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.