Vespa-Ciao.NL
:: Bonnefooitour Friesland 19-08-13

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Bonnefooitour Friesland 19-08-13

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 100)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

xDanielcitta
    Bijdrager

jammer genoeg moet ik mij afmelden ivm het nog niet hebben van een rijbewijs, ik moet 4 september afrijden dus dat word hem nog niet helaas
      volgende x beter

Florian
      Topic starter

Jammer Daniel volgende keer beter:thumb

Zeebodem.
        Bijdrager

Het gaat zeker mooi weer worden ja,en ik heb al hartstikke veel zin in de tour,omdat ik nu storingsdienst heb….
          Beter dat je even aangeeft dat de winkels dicht zijn….dan neem ik mij vleesjes vast mee 😉

Bij mijn zwager waarschijnlijk even de keerring vervangen en hij kan mee.

Waarom?

Ik durf het haast niet te zeggen Florian maar wij moeten ons helaas afmelden:| Gezien de voorspellingen baal ik hier flink van maar heb de transporter niet tot mijn beschikking, echt klote maja..

Veel plezier:thumb

Florian
            Topic starter

Ik hoorde al wat van Maarten inderdaad..
              Lijkt een klein groepje te worden, maakt mij niet heel veel uit trouwens als we de broms maar ff kunnen uitlaten, heb ook bijna een ander blokje klaar voor zondag.

Jammer Max, better next time:thumb

Tonni
              Moderator

@ Max en clan: Gumballen?:D

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Zeebodem.
                Bijdrager

Of misschien een busje huren en kosten delen met de clan?
                  Zou jammer zijn als jullie er niet bij waren 🙁

Martino
                  Moderator

Tonni, kom jij langs Groningen zodat we samen de richting van Heerenveen kunnen gaan gumballen?
                    Zijn er nog meer vanuit de buurt die mee willen rijden?

Tonni
                    Moderator

@ Maarten, we moeten het er nog maar ff over hebben. Het weer wordt blijkbaar zo mooi, dat we wel MOETEN !

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                      Bijdrager

Tonni :
                        @ Maarten, we moeten het er nog maar ff over hebben. Het weer wordt blijkbaar zo mooi, dat we wel MOETEN !

Ja het schijnt 31 graden te worden dus das op en top toer en bqq weer8):thumb

Florian
                        Topic starter

Ja het word echt uber nice weer, ik duld dan ook geen pechgevallen want we moeten wel rijden om ons hoofd een beetje koel te houden en niet vol in de zon te staan:D

Ik heb er zin in:thumb

EDIT: Max kan ik je niet overhalen met een net achterlicht unit voor Clemens zijn Ciao? Heb er toch niks aan:D

Viktor
                          Bijdrager

Als het niet te laat is schrijf ik me graag nog in 🙂
                            Ik heb mijn vespa’tje uitbundig kunnen testen de laatste paar dagen en vertrouw het wel.
                            @ Gumballers vanaf Groningen
                            Mischien verstandig om een kar te huren ?
                            2 uur heen, daar dan toeren en dan bbq en weer 2 uur terug ..
                            Dan ben je wel kapot.

De meeste hier rijden 46mm is me opgevallen, dat zal toch geen problemen geven voor mij om mee te komen ??

Zeebodem.
                            Bijdrager

Dat zou leuk zijn Viktor :thumb
                              Maak je maar niet te druk om die 46MM`s hoor,we knallen toch niet contineu full beuk power.Met jouw 60 a 65 kom je prima mee :thumb

Florian
                              Topic starter

Nee dat komt wel goed. Ik heb ook een 46mm in mijn handtekening staan maar rijd deze tour origineel getuned met een 43mm Polini.

Viktor
                                Bijdrager

Ooh super, hoe hard denk je dat je citta gaat Florian ??

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.