Vespa-Ciao.NL
:: Bonnefooitour Friesland 19-08-13

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Bonnefooitour Friesland 19-08-13

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 100)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Citta_Florian :
      19 augustus gaat hem worden:thumb

Schikt mij ook prima:thumb en geeft ook genoeg adem pauze voor na het grunn weekend.

@beunhaaz
      Zwarte cross is volgens mij niet echt een bedreiging want ken onder de vastere rijders bv niemand die daar naartoe gaat.

Zeebodem.
      Bijdrager

Ik zal morgen op het werk eerst even kijken of ik dan geen storingsdienst heb…
        Denk het haast niet,maar zul je altijd weer net zien:((

xDanielcitta
        Bijdrager

@ florian, ik ben met mijn autorijbewijs bezig en mag van de zomer afrijden, alleen de exacte datum weet ik niet

Zeebodem.
          Bijdrager

Zeebodem. :
            Ik zal morgen op het werk eerst even kijken of ik dan geen storingsdienst heb…
            Denk het haast niet,maar zul je altijd weer net zien:((

En dat is dus geen probleem 🙂
            Tot 19-08.!

Martino
            Moderator

Komt zeker goed uit en voor mij ook beter, de oude datum had ik een feestje gehad. 🙂

Florian
              Topic starter

Dat komt dus goed uit:thumb

Even een klein stukje extra informatie!
                We pakken ook een heuse berg mee met dit tourtje, we rijden richting het hoogste puntje van Friesland en dat is de Bosberg in Appelscha, deze is maar liefst 26,6 meter hoog. Vario is dus aangeraden:D

speedbuxy
                Bijdrager

Dan moet ik dus maar even hard opzoek naar een vario setje want je zal die 26,6 meter maar moeten lopen:D

Florian
                  Topic starter

Nog meer geinteresseerden?
                    Ga er vanuit dat iedereen die nu op de lijst staat nog steeds aanwezig is?

AFCA
                    Bijdrager

Zo als het er nu uit ziet, moet ik mij bij deze helaas afmelden.. 🙁

Florian
                      Topic starter

Jammer AFCA, ziet er naar uit dat het het standaard (betrouwbare) groepje tourders gaat worden.

AFCA
                        Bijdrager

Jep helaas, door een aantal omstandigheden heb ik gewoon geen tijd om men citta voor die datum af te krijgen.
                          Misschien dat ik het wel red, maar dan test ik hem liever nog even een poosje voordat ik, tourtjes ga mee rijden.

VespaAvanti
                          Donateur

Deze gaat 100% zeker door?

Florian
                            Topic starter

Het is wel de bedoeling ja:thumb
                              Maar zoals ook in de beginpost vermeld staat, hij gaat alleen door met een beetje knap weer. Ik wil dus sowieso niet door de regen rijden.

Alleen moet ik mijn Citta wel een beetje normaal in elkaar hebben, maar dat moet geen probleem zijn:thumb

Hoe staat het met de deelnemers, zijn jullie nog steeds allemaal aanwezig??

Zeebodem.
                              Bijdrager

Ja,ik zeker Florian :thumb
                                Misschien neem ik mijn zwager ook mee,maar moet nog even kijken naar zijn speedengine..
                                Hij loopt als een zonnetje,maar als die warm is en is uitgezet…wil hij daarna heeeeeeeel moeilijk weer starten:?

Maar ik ben er dus sowieso bij.

Florian
                                Topic starter

Nice Evert:thumb
                                  Gaat wel lukken met de Citta van je zwager toch?

Durf wel te zeggen dat de tour 100% doorgaat, het lijkt echt super weer te worden aankomende zondag.
                                  Ik ga ook proberen de BBQ naar mijn pa te krijgen. Wel een probleempje de winkels zijn hier op zondag niet open, dus als je mee eet zorg dan dat je van te voren vlees hebt geregeld (Dit kan uiteraard bij ons wel in de koeling staan)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.