Vespa-Ciao.NL
:: Bonnefooitour Friesland 19-08-13

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Bonnefooitour Friesland 19-08-13

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 100)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Topic starter

Bij deze wil ik graag het vervolg op de voorgaande 2 Friesland tourtjes organiseren!
      Het betreft een bonnefooi tourtje. Dit houd ik dat er geen route uitgestippeld gaat worden, we gaan dus gewoon lekker zorgeloos rijden.
      Voordeel ervan is, we kunnen dus gewoon doorrijden bij kruispunten en niet om de haverklap stoppen omdat we anders afwijken van de route. Een nadeel is dat ik niet weet hoeveel kilometer wij daadwerkelijk gaan rijden.
      Dit hangt natuurlijk af van het aantal pechgevallen die we onderweg (niet) krijgen:D

De datum van de tour wil ik in eerste instantie houden 2 weken na de Vespa Ciao meeting. Dit is op zondag 19 augustus 2012

Hij gaat alleen door met mooi weer!

Startpunt zal net als vorig jaar bij mijn vader thuis in Bontebok, vlakbij Heerenveen(adres volgt nog)
      Tijdstip van vertrekken zal rond 12:00 uur zijn:thumb
      Minimale snelheid die je brommer moet kunnen halen is rond de 50km/h

Na afloop zal er net als vorig jaar weer een BBQ gehouden worden, gewoon American style (Dus zelf vlees en drinken meenemen) Plastic bordjes en bestek zal ik wel zien te regelen.

Foto’s van vorig jaar

Eisen:
      – Zorg voor een brommer die in orde is! (Afgelopen tourtjes zijn naar mijn idee in de soep gelopen door brommers die niet in orde waren, en ik wil nu wel weer eens even lekker rijden zonder problemen!)

– Minimale snelheid van 50km/h ECHTE dus GPS
      – Voor de rest maakt het mij geen bal uit:thumb

Lijst met deelnemers:
      – Florian (BBQ)
      – Speedbuxy (BBQ)
      – Zeebodem FM (BBQ)
      – Tonni (BBQ)
      – Martino (BBQ)
      – Brouwer (BBQ)

Graag even aangeven als je mee gaat BBQ’en (of niet)

speedbuxy
      Bijdrager

Count me in met bqq erbij:thumb

Martino
        Moderator

Ik zal dan ook graag weer op de brommer naar friesland rijden. Misschien dat er nog meer geinteresseerden zijn die mee willen doen hieraan? Ik hoop alleen niet weer op een geisoleerd toertje waar ik de weg niet weet. 😐 de 200+ km/s die ik toen op de Ciao heb gereden was meer dan voldoende voor mijn rug.

Wat is het tijdstip dat je wilt vertrekken eigenlijk?

Florian
          Topic starter

@Speedbuxy: Ik zal je erbij zetten:thumb

@Martino: Ik wist dat ik nog wat was vergeten maar kon er zo gauw niet opkomen:D
            Dat van vorig jaar was wel ERG ongelukkig dat we jullie kwijt waren geraakt. Maar eigenlijk kon niemand hier iets aan doen want de brug ging toen open en pas toen ik hoorde dat jullie spoorloos waren ben ik terug gereden maar toen waren jullie al weg..
            Moet ook zeggen dat ik vorig jaar wel een route had uitgestippeld, maar ik wist bij god niet waar we langs moesten rijden:D

We rijden dan sowieso richting Appelscha, dit is toch wel het leukere hoekje van Friesland met het meeste groen:thumb

xDanielcitta
            Bijdrager

Waar is dit?

Startpunt zal net als vorig jaar bij mijn vader thuis zijn in Bontebok, vlakbij Heerenveen(adres volgt nog)
              weer hetzelfde probleem net zo als de toer van speedbuxy, het is nog maar de vraag of ik mijn rijbewijs heb
              als het in de buurt is kom ik zowiezo langs om te kijken

Tonni
              Moderator

Hier op zich uiteraard ook interesse, lijkt me wel wat.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Brouwer
                Bijdrager

Ik ben ook van de partij, net zoals de bbq.
                  Johannes en erik bloemberg willen waarschijnlijk ook wel mee doen, zal ff met hun overleggen.

Zeebodem.
                  Bijdrager

Me too me too me too=)
                    Included BBQ8)

Leuk Florian.!

AFCA
                    Bijdrager

Ik ben ook wel van de partij zowel tour als bbq, mits dan mijn citta helemaal klaar is.
                      Maar zoals de plannen nu staan is dat geen enkel probleem.

Waarom?

Ik probeer hier ook weer bij te zijn al weet ik niet of het mogelijk is om de transporter twee weekeinden achtereen tot m’n beschikking te hebben. Een week later is ook het Ciao weekeind in Gronigen als ik me niet vergis en wil daar ook zeker bij wezen. Mocht ik kunnen dan zijn uiteraard de andere hwijkers ook van de partij:thumb

speedbuxy
                        Bijdrager

Daar noemt max idd wel een punt, misshien een idee hem een weekendje vroeger te zetten?

Florian
                          Topic starter

@Tonni, Zeebodem en Brouwer: Nice mannen, ik zal jullie erbij zetten:thumb

@AFCA: Dat gaat helemaal goed komen ik weet het zeker. Ik moet voor deze tour mijn hele brommer nog gecoat en opgebouwd hebben haha. Houd er rekening mee dat je alvast vervoer gaat regelen want dit is vaak het moeilijkste te regelen:thumb

@Waarom: Je zorgt maar dat je die bus tot je beschikking hebt, ik zie je gewoon verschijnen:thumb:p

@Danielcitta: Ben je al bezig met praktijk dan? Je kan ook je praktijk in een dag halen. Weet zo niet de naam van de rijschool maar dit zal ik even voor je opzoeken;)

Qua datum is het een hele goeie inderdaad, ik dacht dan eerder aan 3weken later, dit geeft ook meer speling met het coaten van de Citta. Dat is dus 2 weken na de vcm want een week erna is te kort dag want zo’n weekend sloopt je wel en dan heb ik zelf geen zin om een week erna weer te gaan touren.. Als ik thuis achter de computer zit dan zal ik ff kijken naar een andere datum:thumb

speedbuxy
                            Bijdrager

Citta_Florian :
                              ik dacht dan eerder aan 3weken laterdatum:thumb

Lijkt mij persoonlijk ook nog beter:thumb

Florian
                              Topic starter

19 augustus gaat hem worden:thumb
                                Dit geeft mij ook even wat meer adem met betrekking tot opknappen Citta.

beunhaaz
                                Bijdrager

week eerder is ook zwarte cross, dus denk dan dat er ook afvallers zouden geweest zijn 😛

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.