Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Bonnefooitour 2.0 Friesland 25-08-13
- Dit onderwerp bevat 69 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 7 maanden geleden door W-Y.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 augustus 2013 om 17:55 #526649
Ik rijd mee en wil je best ophalen Citta1234!
22 augustus 2013 om 19:11 #526606Ik ben net klaar met sleutelen, nu rijd mijn Ciao prima en ik ga er morgen mee naar mijn werk. (totaal 28km)
Wat alleen wel vervangen moet worden is mijn gasdeksel, die is de vorige x niet goed gemonteerd waardoor die krom is getrokken dus daar zuigt die valse lucht vandaan.
Het is niet veel werk, maar het moet wel even mee zitten.Voor de rest heb ik bij Jmpb dus wat reserve onderdeeltjes besteld zoals contactpunten, condensator e,d.
Bij mijn Ciao willen de contactpunten om de tijd stuk gaan, dus die vervang ik zaterdag voor de zekerheid.
Dus als het allemaal mee zit en het zit in elkaar, dan rijd ik mee
@Wilk, je hoort zaterdag van me!:)
22 augustus 2013 om 23:25 #526294Voor de Groningers die willen gumballen naar Friesland. Ik stel voor om 10:30 vertrekken vanaf mijn huis.
Mocht je het adres niet weten stuur mij maar een pm.23 augustus 2013 om 10:38 #526650Ik zeg hem af….blijf liever bij moeders.
Veel plezier jullie en tot de volgende keer.!23 augustus 2013 om 10:49 #526651Zeebodem. :
Ik zeg hem af….blijf liever bij moeders.
Veel plezier jullie en tot de volgende keer.!Zéér begrijpelijk, tot de volgende Evert
23 augustus 2013 om 16:24 #514023Jammer Evert, maar zeker begrijpelijk.
Alvast een vlotte en voorspoedige bevalling toe gewenst
23 augustus 2013 om 17:16 #520785Succes ermee Evert! Nog een paar jaar en dan moet er misschien ook een junior tour georganiseerd worden 🙂
@ De rest: Tot zondag!!
23 augustus 2013 om 17:41 #526653Het gras is vandaag gemaaid

Moet alleen nog wel even de BBQ naar Bontebok transporteren.
(PS: Voor alle BBQ’ers, tegenwoordig is hier in Nieuwehorne (3km van ons huis) de supermarkt open. Van 16:00 tot 20:00)
http://www.coop.nl/supermarkten/nieuwehorne/coop-brouwer–
Word echt traditiegetrouw uberchill weer 8)
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Heerenveen/4056827
23 augustus 2013 om 18:22 #526656Bedankt voor de support makkers

Langer als een week gaat het niet meer duren.Houd jullie op de hoogte natuurlijk.24 augustus 2013 om 18:19 #526657Het transport voor de BBQ is geregeld

Lees net de beginpost waarin staat dat ik bestek enzo zou regelen, ben daar niet echt mee bezig geweest. Maar bij de supermarkt moet wel wat te koop zijn denk ik.
Ik heb hier nog een zak kolen liggen, wanneer iemand nog een zakje heeft liggen mag deze wel meegenomen worden. Heb ook nog wel aanmaakblokjes, maar extra is nooit verkeerd natuurlijk:D
Ik heb wel wat stoelen staan hier, denk wel genoeg voor iedereen. Is toch een kleine club, maar een stoeltje extra is nooit weg.
Morgen haalt Jos dus de BBQ op in Heerenveen, daarna rijd ik naar Bontebok op de brommer. Ik wil uiterlijk 12:30 rijden. Zorg dus dat je op tijd bent:!
(Het kan zijn dat er nog even niemand is morgenochtend, gewoon even rustig wachten achterop het veld, wel bekend bij iedereen)
See U Tommorrow
24 augustus 2013 om 18:32 #526658Extra zakje en aanmaak blokje heb ik wel, en een stoel voor mezelf neem ik dan ook wel mee.
De brom staat al bepakt en bezakt achterin de Caddy dus ik er klaar voor
Tot morgen folks
24 augustus 2013 om 19:38 #515090Jongens ik moet mij helaas afmelden!
Brommer was donderdag rijdend, ik wou vrijdag ochtend naar me werk en nokte ermee eind van mn straat.
Nu heb ik hem net lopend, heb er een rondje mee gereden alleen ik heb nog geen goede vertrouwen in dat hij het vol gaat houden.
Mijn bestelling van Jmpb is ook nog niet binnen, donderdag besteld vrijdag bevesteging gekregen dat het geld binnen is en vandaag nog niet binnen:(Ik vind het erg jammer dat ik dit moet missen, want dit had mijn eerste tour moeten zijn:|
Naja volgende x wil ik er graag bij zijn, veeel plezier morgen!
24 augustus 2013 om 20:14 #526659Vertrouwen begint bij het herkennen van het probleem. Hij stopte ermee, maar je hebt hem weer aan de praat gekregen. Waar heb je dan precies geen vertrouwen meer in?
Morgen dus klein clubje toeren, maar we maken er wel een mooi ritje van. Zal een van de laatste toertjes dit jaar zijn en we hebben in het Noorden des lands zelfs mooi weer erbij.
24 augustus 2013 om 20:22 #526660citta1234 :
Jongens ik moet mij helaas afmelden!
Brommer was donderdag rijdend, ik wou vrijdag ochtend naar me werk en nokte ermee eind van mn straat.
Nu heb ik hem net lopend, heb er een rondje mee gereden alleen ik heb nog geen goede vertrouwen in dat hij het vol gaat houden.
Mijn bestelling van Jmpb is ook nog niet binnen, donderdag besteld vrijdag bevesteging gekregen dat het geld binnen is en vandaag nog niet binnen:(Ik vind het erg jammer dat ik dit moet missen, want dit had mijn eerste tour moeten zijn:|
Naja volgende x wil ik er graag bij zijn, veeel plezier morgen!
Beter afmelden dan toeren met een ondeugdelijke brommer inderdaad. Das nooit fijn rijden als je het gevoel dat de brom er ieder moment mee kan kappen.
Volgende keer beter
24 augustus 2013 om 21:24 #526661Ik moet ook afmelden helaas. Ik moet voor maandag het huis uit. Dit i.v.m. de relatiebreuk tussen mij en mijn vriendin. Morgen moet ik vroeg eraf en alles in pakken en meenemen
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.