Vespa-Ciao.NL
:: Bonnefooitour 2.0 Friesland 25-08-13

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Bonnefooitour 2.0 Friesland 25-08-13

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 70)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Florian :
      Want ik denk dat ik hem maar af ga lasten. En naar volgende week verschuif.

Ik ben voor, want mijn Citta staat nog steeds bij DPR en krijg hem waarschijnlijk dit weekend ook nog niet terug:|
      Nou kan ik evt wel op m,n test Ciao met speed en 46mm euro en weer met scooter kenteken.
      Maar dit is toch een bepaald risico die ik alleen zou/wil nemen bij echt mooi weer.

Wilk1985
      Moderator

Ik ben ook voor en wel met de hoofdletter V! Ook de SI is voor dus als het een weekje opgeschoven wordt zou super zijn!

VespaAvanti
        Donateur

En ook mij komt verzetten zeer goed uit :thumb
          Komend weekend of nog liever het weekend daarna, maar beide is dus prima 😉

Guido
          Donateur

Ik kan dan helaas niet!

Florian
            Topic starter

Okey, das duidelijk!

Ik zet hem dan voor volgende week zondag 25-08-2013 op de planning en dan hopen dat het mee zit met het weer:thumb

Wilk1985
              Moderator

Dat het mee zit met het weer gaan we van uit!

Ik kan eventueel een persoon+brommer meenemen onderweg? Kan ook via Noord-Holland rijden eventueel.

Martino
                Moderator

Dat is dan heel jammer. Ik heb deze week nog alle mogelijke moeite gedaan om de brommer toerklaar te maken. Met veel moeite, maar goede service van Jos(Q-parts) snel en optijd een Poelie 60 kunnen krijgen. Passend v-snaartje gekocht en helaas 7 euro voor 2x 46mm koppakkingen betaald bij de lokale bromboer.

Alles goed en wel gemonteerd en de Fabrizi uitlaat nog een kans gegeven. En ik moet zeggen dat de pijp nu eindelijk een beetje tot leven lijkt te komen. Ik had er zin in en was er klaar voor zondag a.s. Nou hoop ik dat het ook echt schijtweer gaat worden en ik volgende week wel mee kan.

citta1234
                  Bijdrager

Hoi wilk, ik woon erg dichtbij de afsluit dijk, als mijn Ciao betrouwbaar is zou ik graag met jou mee willen rijden.:)

Wilk1985
                    Moderator

Dat is best, we houden contact!

Zeebodem.
                      Bijdrager

Ik moet even kijken of ik er dan bij kan zijn aangezien vrouwlief hoog zwanger is 😉

VespaAvanti
                        Donateur

Ik kan komend weekend helaas toch weer niet, vriendin een hele tijd niet gezien vanwege het ZuidLaren avondtuur, en dat weekend is er thuis kermis.
                          Sorry mannen, volgende keer beter, of als er alsnog schijtweer komt zie ik hem wel verzet worden (of niet).

speedbuxy
                          Bijdrager

Eén Bonnefooi tourtje vind ik voor dit jaar wel genoeg! Ik weet nu dus ook wel dat ik deze sowieso niet ga rijden:con

@Stephan
                            Das jammer man:( maar wel begrijpelijk want je hebt ook een leuke tijd in Zuidlaren door gebracht.

Florian
                            Topic starter

Het lijkt mooi weer te worden aankomende zondag, dus wat mij betreft gaan we toeren.
                              Zal al enige voorbereidingsmaatregelen treffen hiervoor:thumb

Zou wel graag even van iedereen willen weten of ze nou komen of niet. Heb de lijst in de beginpost even aangepast voor wat ik dacht, de mensen die komen.

Enige bevestiging zou mooi zijn:thumb

citta1234
                              Bijdrager

Als mn Ciao wil dan wil ik ook :lol
                                Heb zojuist het 1 en ander besteld bij Jmpb, hopelijk is dat zaterdag binnen en bouw ik hem af.

Wanneer dat in orde is rijd ik met Wilk1985 mee. (als dat nog mogelijk is)

Florian
                                Topic starter

citta1234 :
                                  Als mn Ciao wil dan wil ik ook :lol
                                  Heb zojuist het 1 en ander besteld bij Jmpb, hopelijk is dat zaterdag binnen en bouw ik hem af.

Wanneer dat in orde is rijd ik met Wilk1985 mee. (als dat nog mogelijk is)

Wat moet er allemaal nog aan gebeuren dan? Kleine dingetjes of?

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 70)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.