Vespa-Ciao.NL
:: Bonnefooitour 2.0 Friesland 25-08-13

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Bonnefooitour 2.0 Friesland 25-08-13

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 70)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mitchellz
    Bijdrager

ik ga meerijden alleen dan liefst 28e juli

Crullie
      Donateur

petertje!! :
        Crullie als het de 28 Juli is kan je misschien wel met mij mee rijden.
        ik woon in zuidhorn en ga met een karretje achter de auto die kant op.
        gr

De 28ste deze maand ben ik nog op vakantie maar bedankt voor het aanbod :thumb

TICKLING BARN

Wilk1985
        Moderator

Als het 18 juli wordt ben ik er graag bij!

Florian
          Topic starter

Wilk1985 :
            Als het 18 juli wordt ben ik er graag bij!

18 Augustus bedoel je denk ik?

Ik zet hem op 18 Augustus. Dit is twee weken na de Vespa Ciao meeting;)

Wilk1985
            Moderator

Hehe ja 18 augustus bedoelde ik!

Florian
              Topic starter

Wilk1985 :
                Hehe ja 18 augustus bedoelde ik!

Top! Ik zet je erbij:thumb

Guido
                Donateur

Ik mag mee met Wilk1985 😀

petertje!!

al meer duidelijkheid op welke datum er gereden gaat worden??

Er staat toch echt 18 augustus, zelfs in de titel.

Florian
                    Topic starter

‘T staat inderdaad gewoon aangegeven;)

Alsnog een kickje kan geen kwaad.

VespaAvanti
                      Donateur

Die dag word ik rond 12:00 uur “vrijgelaten” uit de kliniek in Zuidlaren waar ik nu zit voor het medicijnonderzoek waar sommige wel vanaf weten.
                        In theorie zou ik dus rond 13:00 uur aanwezig kunnen zijn, is het mogelijk de starttijd daar naar te verzetten?
                        Mocht het later worden dan kunnen we mischien wel ergens anders samen komen, als het ook maar enigsinds mogelijk is tour ik graag mee!

Florian
                        Topic starter

VespaAvanti :
                          Die dag word ik rond 12:00 uur “vrijgelaten” uit de kliniek in Zuidlaren waar ik nu zit voor het medicijnonderzoek waar sommige wel vanaf weten.
                          In theorie zou ik dus rond 13:00 uur aanwezig kunnen zijn, is het mogelijk de starttijd daar naar te verzetten?
                          Mocht het later worden dan kunnen we mischien wel ergens anders samen komen, als het ook maar enigsinds mogelijk is tour ik graag mee!

Uhhh.. Dat is helaas niet mogelijk..

Nee grapje natuurlijk, hij staat nu op 12:30 vertrekken dus een half uurtje later kan ook nog wel:thumb

@Guido: Beetje laat, maar je staat tussen de lijst:thumb😀

Martino
                          Moderator

Ik begrijp dat je het toertje door wilt laten gaan? Door de afgelopen dagen twijfel ik nog wel, maar zoals het er nu voor staat heb ik wel zin om even uit te waaien. Starttijd 13:00 uur is voor mij dan ook prima.

Crullie
                            Donateur

Sorry maar helaas kan ik er niet bij zijn, andere dingen te doen.
                              Voor iedereen die wel mee rijden, veel plezier :thumb

TICKLING BARN

Wilk1985
                              Moderator

Brommers hebben wielen en die moeten rijden. Maar dat gaat deze zondag door omstandigheden helaas niet lukken.. Wel kom ik zeker langs bij de BBQ na afloop! Als die tenminste doorgaat want ik zie een regenkans van 85%..

Ik vind het heel jammer dat ik niet mee kan rijden maar ik ben ergens anders nodig. Ben wel in Friesland dus ik zie jullie in de middag!

Nogmaals sorry voor het late afmelden, het jammere hieraan is dat ik Guido ook niet mee kan nemen, die weet dit al.

Volgende tour hopen we er met heel de Zuid Hollandse chapter inclusief brommers bij te zijn!

Florian
                                Topic starter

Zoals het nu lijkt word het wel erg slecht weer aankomende zondag.
                                  Weercijfer krijgt een 5, gisteren kreeg een 7 en dat terwijl er in Heerenveen naar mijn idee al teveel regen is gevallen voor een tourtje.

Opkomst is laag, weer is slecht.. Wie heeft er zin om te toeren? Want ik denk dat ik hem maar af ga lasten. En naar volgende week verschuif. Dan zou het weerbeeld ook een stuk gunstiger zijn (ook al is dat in Nederland erg koffiedik kijken)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 70)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.