Vespa-Ciao.NL
:: Bob’s Collectie

Home Forums Perso’s Projecten Bob’s Collectie

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kartingbob

Hey,,

Ik zit al anderhalf jaar op het cittaforum…
      maar ook al af en toe hier voor de wat technischere (zeg ikdat goed) vragen…:lol

Nu begon dat forum me ene beetje te vervelen, dus ben maar van plan heir wat meer uit tegaan hangen…
      Maak hier maar ff me perso aan van me Citta en Vespa Si. Stop me ciao projectje bij het special gedeelte…..

Dit is een beetje de makeover die me citta de afgelopen jaren heeft gehad.:!

En zo wil ik hem gaan maken:

De tekening is met dank aan Leroy en November Rain 🙂

Alles wat zwart stelt zwart voor, maar alles wat grijs is stelt chrome/gepolijste delen voor.

Wat wil ik gaan kopen aan optische delen:

– chrome achterveren
      – wielplaten
      – chrome remhendels
      – chrome voetenrek
      – traanplaten middenstuk
      – chrome bagagedrager

Wat wil ik optisch veranderen:

– velgrand polijsten
      – handvaten polijsten
      – voorvork delen polijsten
      – voorwiel naaf polijsten
      – cilinderkop polijsten

Motorisch verander ik weinig, het is nu:

– 70cc cilinder, weet niet zeker welke:D
      – Homoet
      – Dell’Orto 13/13
      – Malossi Powerfilter.

Misschien vijl ik het carter ooit nog uit. :

Ik ga er als ik een weekie vrij heb van school aan beginnen. Dan zal ik jullie op de hoogte houden. Daarnaast ben ik elke vrijdag vrij dus dan heb ik ook nog tijd.

Hij begint er al een beetje op te lijken:

PS: Heb je onderdelen voor me meld dat dan ff, daarnaast zijn tips ook welkom.

Update (6 januari)

50cc std.
      12/10 carb sproeier 52
      polini luchtfilter
      citypower uitlaat

top: 50km per uur

Optisch: kijk maar

Update: 17 augustus 2006

Laatste update tot nu toe… zo hou ik hem ff voor dagelijks vervoer

Zo goed als af:

gekopieerd van me cittaforum perso:
      [/
      b]

Hey,

Ik ben van plan om mijn Vespa SI eens flink naughty te maken.(hehehe 😀 )

Hier mijn plannen:

– Een snelle setup
      – Een kinky kleurencombo
      – Musthave accesoires (ophoogveren, wielplaten etc.)

De setup:

Ik wil lekker doorrijden, maar niet al te High-end. Dus rond de 65 km/u. Ik heb al een beginnetje gemaakt. Een Pinasco 43mm cilinder, 13/13 Dell’Orto, Malossi Luchtfilter.
      Ik ben nog opzoek anaar een gepaste uitlaat, heb nu een sito versneld en ga 45.

Kleuren

Hier ben ik vandaag aan begonnen. Ik heb gekozen voor paars/blauw metallic met wit. Het frame is bijna af, alleen nog blanke lak. Velgen vind ik niet mooi gedaan. Ik heb ze kaal proberen te halen met verfabijt en ik dacht dat goed gedaan te hebben, maar blijkbaar niet goed genoeg, daarnaast had ik kwantum grondverf gebruikt. Zou ik ook nooit meer doen. :loser:

Accesoires

Om hem af te maken de gebrukelijk accesoires. 300mm achterveren (wit/chroom), wielplaten voor een SI (als die niet bestaan, dan maar zelf wat maken), Achterspatbord inkorten en mooi afwerken, laag stuurtje en voetsteuntjes.

Hier wat foto’s tot nu toe:

[COLOR=Red]UPDATE:[/COLOR]

Ik ben nu al een aardig eind op weg, want hij staat al in elkaar. De enige dingen die nog ontbreken zijn de embleems, snelle uitlaat en achterlicht. 😀
      Ik kan eigenlijk niet wachten tot een snelle uitlaat, want met deze standaard gaat ie al ongeveer 53 km p/u. :bier:
      Ik vind die wielplaten wel irritant, in ieder geval bij het voorwiel je voelt ieder windstootje. :frusty:

Mijn Setup:

Pinasco 70cc met W poort, 13/13 Dell’Orto, Malossi powerfilter, std. uitlaat nog, poulie 80mm, polini metalen trekveertjes.

Hier de foto’s:

Nog een foto’tje van me kart en kreidler:

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

leuk dat je een beetje overstapt 🙂
        klopt idd dat t steeds drukker word hier, en daar gebeurt helemaal niks meer!

vind je si egt een vette kleur hebben en je ciao projectie word ook wel leuk.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

joey636
        Bijdrager

sorry maar ik vind die wielplaten net zo mooi maar ieder zijn smaak he.
          maar daarvoor vind ik de lak echt om zo vetter.

hansieb
          Moderator

Hahaahaha 🙂 thomas ook weer leuk dat je overstapt.

He bob je citta is echt zwaar nice!

kartingbob

Die wielplaten is voor al weg en achter gaat die ook weg..

Ik ben hem iets meer standaard maken… Misschien voor verkoop maar ik denk eht niet..

wheelieking89
              Bijdrager

zeeer leuke spullen heb je daarr je citta is ook wel hard :D:D:D

ga zow door :rules

cittatuner
                Bijdrager

de si is wel lekker eigenwijs zeg:)leuk ding kep zelf ook een si gehad die kun je ook best cOOwl maken:p alleeen die wielplaten is echt niet mijn smaak:|

ga zo verder:thumb

Ties
                  Bijdrager

heej molenaar!

moet zeggen dat die citta er wel leuk uitziet met dat rood/zilvere framepje, heeft wel wat:D

VespaCiaoPaul
                    Bijdrager

een si vin ik de beste brommers van allemaal, goed stevig en vering wat een ciao niet heeft:( maar die wielplaten zijn idd lelijk en waarom altijd da stuur zo naar vore?:? naja voor de rest wel vette shit ga zo door:thumb

kartingbob

Dat stuur staat idd lelik naar voren,, ik denk dat ik maar een foto’tje maken hoe die er nu bij staat dat zal veel opluchten:P

Juriaan
                        Bijdrager

Dikke sjiit man! Moet em eigenlijk keertje int echt zien (we wonen toch dichtbij elkaar niewaar…)

barry
                          Donateur

mooi,geen woorden voor.Ik zou er zeker Géén stickers opplakken,gewoon stealth laten!!!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.