Vespa-Ciao.NL
:: Bob Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Bob Ciao

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bob
    Topic starter

onderkuip voorkap uitlaat cilinder bout moet uit geboord worden en die achterkapje is ook kapot dus nog een beste reparatie

LeMoN
      Bijdrager

verzekerings werk?

bob
        Topic starter

ik ben wa verzekerd en die dekt dat niet

.-{2F4OV}-.

Bij mij waren die stangetjes ook kapot;) Allebei…

En je velgen.. ff naar coatingbedrijf brengen en wit laten coaten! Als ze vies zijn heb je ze met beetje wasbenzine weer helemaal schoon en t ziet er n stuk toffer uit:thumb

Green Machine
            Bijdrager

das kut van die aerox k ben paar dagen geleden ook onderuit gegaan met een aerox van een kameraat
              kwam omdat die geen remmen had en ik met een gangetje van 90 door een bocht ging:D
              raakte ik met de voorvelg de stoeprand, scheelde alweer dat dat ding een en al beun was dus die paar
              krasjes:con verder moetje je uitlaat goed in de olie houden blijft die mooi die kleur;)
              en als ik jouw was zouw ik zorgen om een spuitbus in die kleur te krijgen word denk ik mooier
              als met en lakstift:thumb suc6 dermee

bob
              Topic starter

@ .-{2F4OV}-. bij 1 stangetje maar boeit niet zoveel ik ga die wielen niet laten coaten
                @ Green Machine dan had jij een gelukje die waar ik mee viel is van 2007 dus word zowiezo een dure reparatie
                en ik was al voor een spuitbus geweest bij automat maar daar hadden ze die kleur niet dus zoek nog wel een keer verder

Naad
                Bijdrager

echt kut voor je van die aerox,
                  laatst was een maat van onderuit gegaan op mn ex-citta,
                  maar ik was te dronken om boos te zijn en hij heeft me toen een kratje gegeven en alles was weer goed 😀

Dat is nog een voordeel van een ciao/citta,
                  als je valt kan je het meestal zelf verhelpen en anders kosten de onderdelen niet zo heel veel.

voor de rest vette ciao!

bob
                  Topic starter

dankjewel,

me ciao staat nu bij de bromboer want hij wou niet meer optrekken lag waarschijnlijk aan de zuigerveren dus hij word nu nagekeken en die worden vervangen hopen dat het dan weer goed is.

Ik had ook nog een vraag ? wat zal hij ongeveer waard zijn want ik wil graag een runner dus dan weet ik er nog van kan krijgen maar hij is niet te koop hoor!!!

PoliniCitta
                    Bijdrager

€300/350 als je geluk hebt €400

bob
                      Topic starter

@mattie ja moet te doen zijn

24-april ciao is terug rijd goed geen rare geluidjes meer voor een klein bedragje brommer weer klaar kering lag uit de lager

bob
                        Topic starter

brommertje

mijn mooie uitlaat

netjes gepoetst

Nog even een paar foto’s sorry voor de kwaliteit (telefoon)

bob
                          Topic starter

reacties zijn welkom altijd

PiNeAppLePro
                            Bijdrager

Erg mooie ciao en ik vind die paars achtige lak ook super.
                              Misschien dat je ooit je 2 zijkappen wit kan spuiten, zal denk ik wel wat mooier staan.

Gewoon een erg nette ciao met een mooi uitlaat :thumb

bob
                              Topic starter

@PiNeAppLePro dankjewel maar ik laat hem lekker zo want ik wil ooit eens wat anders

vandaag even die gepolijste uitlaat eronder gehad lekker geluidje liep mooi staat ook wel mooi maar nu gewoon weer me record eronder

even aan het touren geweest vanmiddag

😉

hansieb
                                Moderator

Vind de record mooier staan

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.