- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren geleden door bobbie88.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 januari 2007 om 14:27 #444656
TimoO_ :
Jacky :
Mooi perso/citta. DIe kleuren zijn idd zeer apart en ik ben normaal ookniet zon cittafan maar deze zie k wel zitte😀 Trouwen wat is dat voor lak waar jem mee gespoten hebt? Nognooit gezien zon vorm flessen, wat voor merk is het? Wat ik wel jammer vind zijn de handvatten, ze zijn iets geelig toch? Dat vink altijd jammer:'( Mja je zadel is wel mooi wit toch;)na-aper 😛
ben je er trouwens nog iets mee van plan Bo3t?
Daarom zij k al OOK omdat jij dat ookal zij:P Vondjij dat ook dan van die handvatten?
17 januari 2007 om 17:57 #444848Updatetje heb een ander uitlaatje eronder gedondert 😉 ziet er egt wel vet uit..
Hij trekt nu wat minder op, en trekt minder door, maar de top is nog steeds rond de 55 – 60km/h..
Ik laat deze uitlaat erop alleen al om de looks 😉 vind het er egt gewoon vet uit zien..Ook is mijn achterlicht nu weer vervangen door normaal licht..het fietslampje is er dus uit 😉
reacties zijn welkom
17 januari 2007 om 18:12 #444850Ik persoonlijk vind de uitlaat niet zo heel mooi. Is een beetje een scooter uitlaatje en het is en blijft een brommer. Verder ziet je Citta er pico bello uit
erg netjes.
Misschien zou een zwart zadel, zwarte velgen en zwarte handvaatjes hem een stoerdere look geven.21 maart 2008 om 15:54 #428355Na een lange tijd geen update meer gedaan had ik er weer een keer zin in!
Dit meer omdat iedereen dan kan zien hoe het polijsten gaat 😉 en ik alle hulp kan gebruiken haha.
__
Heb een halve vario gekocht, moet de startsegmenten nog erin doen en de polini voorvario is half.
(95 euro)voorvario heeft nog de opvulbus nodig en mischien een nieuwe schijf. ook heb ik nog een vsnaar nodig.

de varioschaal zag er nog best goed uit vond ik. was niet bruin zoals de meesten zijn. op een paar plaatsen maar.Met deze regenachtige dagen verveel ik me al snel, dus had ik eens zin om iets proberen te polijsten.
Weet begot niet hoe het allemaal werkt :p dus ga maar wat proberen haha.eerst heb ik wat schuurpapier gekocht en een setje polijstschijven met pasta.
Wil dus mijn achterklok gaan polijsten lijkt me heel vet eruit komen te zien. Hier wat fotos:

zo ben ik begonnen

bovenste ring geschuurt.

middelste ring geschuurt.

alles geschuurt.

nog een foto.en hier wil ik het mee gaan polijsten:

alles is nog maar met korrel 640 of 650 geschuurt.
wil nog met korrel 800 en korrel 1000 eroverheen gaan, daarna pas polijsten.
ben egt zeer benieuwd hoe het eruit komt te zien na het polijsten!.en hier nog een foto hoe het allemaal op men kamer ligt 😉

speedengine met 80 polini en kop worden verkocht trouwens ;).reacties en tips welkom! 😀
‘weet iemand trouwens waar je korrel 800 en 1000 kan kopen? bij multimate hadde ze het niet. (praxis mischien?)
en weet ook iemand of de startsegmenten van de vario met dezelfde bevestigings dingen vast worden gemaakt als de koppeling? (dus met het plaatje en borgveertje om de schoentjes vast te zetten.) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.