- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren geleden door bobbie88.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 januari 2007 om 01:25 #283754
Het begon allemaal paar weken voor ik jarig was.. ik kocht men citta voor 300 euro een week voordat ik jarig was en op moest voor mijn certificaat..
Hier wat fotos van hoe het er toen nog uit zag:
Hij zag er toen zo uit en daar was ik tevreden mee.. Ik had toen alleen de trappers eraf gehaald en vervangen door steuntjes.
De setup was toen:
50cc standaart
citty power uitlaat
12.10 @ 47 ofzo
standaart filter
standaart carter
Snelheid: 45

Ik heb zo een hele tijd rondgereden maar toen wou ik toch weer wat sneller en heb toen op wat forums gekeken en veel gelezen over hoe ik wat moest doen.
Toen kreeg ik dit als setup:
50cc standaart
citty power uitlaat
13.13@ 58
malossi filter
standaart carter
Snelheid: 50
Ook zo heb ik lang gereden.Maar toen kwam mijn schoonbroer opduiken met een andere uitlaat namelijk de: Leovinci krul..
De uitlaat was wel superverroest maar dat maakte mijn niet uit..want de prestaties waren nog goed.ik was daar heel blij mee en heb hem er na een tijdje onder gelegd… daardoor trok hij egt stukken beter door en de snelheid werd een paar km/h hoger.
Maar toen mijn ouders het zagen waren ze er niet blij mee..(vooral mijn lieve papa niet :no)
In de zomervakantie vond ik het tijd om een ander kleurtje aan de citta te geven en daar heeft mijn vader mee geholpen.
Hier het resultaat::

Dit is het dan geworden 🙂

Mijn achterlicht is heel vaak gesneuvelt en daar werd ik een beetje boos om.. toen had ik mijn achterlicht er helemaal uit gehaald en het vervangen door een fietslampje..hier het resultaat::

Ik heb zo een hele tijd rondgereden en was ook fijn rijden… maar toen hebben 2 vrienden van mij een 70ccDR gekocht en dat vond ik wel jammer dat ik hun snelheid niet bij kon houden:?.
Ik heb nog een tijdje toen rondgereden met mijn normale setup maar toen werd er door iemand mij een 70cc DR aangeboden voor 30 euro inclusief een nieuwe zuiger..Ik heb toen nog zitten twijfelen vanwegen mijn ouders die het er niet mee eens waren maar heb het nu toch maar gedaan..dus ik rijd sinds vandaag met een 70cc DR rond 🙂
Zelf ben ik er supertevreden over en hierdoor is mijn setup dus ook verandert::
70cc DR evo
standaart carter
standaart krukas
13.13 @ 70
malossi filtertje
leovincie uitlaat
65 poulie
Snelheid: Hij trekt lekker door tot de 60 ongeveer 🙂_______________________________________________________________________
UPDATE:na een lange tijd niks meer aan mijn perso te hebben gedaan vond ik het weer eens tijd worden ;).
heb een tijdje met deze setup gereden:
athena 80
speedengine
Top racing krukas
poulie 65
ninja uitlaat
13.13@74
mallossi filertjetop was toen rond de 70 75
toen liep men athena vast na 5000km ongeveer.. helaas!
nu rijd ik
Speedengine
70cc dr
stndt krukas
13.13@68
malossi filter
top1 uitlaatsnelheid rond de 55 km/h
6 januari 2007 om 01:31 #444628Van Citta forum over komen waaien? Vond m toen al leuk, nu nog 😉
6 januari 2007 om 01:38 #444629citta ziet er leuk uit
maar wat is er gesneuveld?
lampje of kapje?lampje vervangen door 12volt of zo die kunnen wel wat hebben
6 januari 2007 om 01:58 #444630Mooie kleur xD.
6 januari 2007 om 02:06 #444631Ziet er een stuk beter uit dan mijn citta haha 🙂
Wel mooie kleuren combo!
6 januari 2007 om 03:14 #444632
.-{2F4OV}-.Zeer leuke kleurencombo
6 januari 2007 om 13:42 #444637zeer mooie citta, echt een mooie kleuren combinatie!
6 januari 2007 om 13:52 #444638En sleutel daar een Simonini-kit onder met een calibrata uitlaat , vario , malossi voorvario , en een malossi eindoverbrenging & je wint zeker op elke meeting qua uiterlijk.Met zoiets mooi ga je toch niet rijden elke dag.
6 januari 2007 om 14:34 #444639normaal vind ik citta’s 10000x niets, maar op deze zou ik me niet zo schamen. mooie kleurencombinatie, alleen de handvaatjes mogen wel vernieuwd worden, beetje geelig verkleurd. ook alles mooi afgewerkt. als je het doet, doe het dan goed, en jij hebt je daaraan gehouden :).
6 januari 2007 om 16:58 #444640Mooi perso/citta. DIe kleuren zijn idd zeer apart en ik ben normaal ookniet zon cittafan maar deze zie k wel zitte:D Trouwen wat is dat voor lak waar jem mee gespoten hebt? Nognooit gezien zon vorm flessen, wat voor merk is het? Wat ik wel jammer vind zijn de handvatten, ze zijn iets geelig toch? Dat vink altijd jammer:'( Mja je zadel is wel mooi wit toch;)
6 januari 2007 om 17:26 #444641Jacky :
Trouwen wat is dat voor lak waar jem mee gespoten hebt? Nognooit gezien zon vorm flessen, wat voor merk is het?Flexa geloof ik 😉
idd mooie citta, heel netjes gedaan
6 januari 2007 om 20:48 #444643Jacky :
Mooi perso/citta. DIe kleuren zijn idd zeer apart en ik ben normaal ookniet zon cittafan maar deze zie k wel zitte😀 Trouwen wat is dat voor lak waar jem mee gespoten hebt? Nognooit gezien zon vorm flessen, wat voor merk is het? Wat ik wel jammer vind zijn de handvatten, ze zijn iets geelig toch? Dat vink altijd jammer:'( Mja je zadel is wel mooi wit toch;)na-aper 😛
ben je er trouwens nog iets mee van plan Bo3t?
6 januari 2007 om 20:58 #444644als je goed kijkt is men achtervelg nog egt superlelijk..die heb ik met een staalborstel bewerkt maar door tijdnood met school heb ik die niet meer kunnen spuiten..die is nu gewoon half kaal half zwart van het vuil :p .. dat wil ik nog een keertje fixen en dat ijzer bij mijn handvaten nog een keer zilver spuiten want dat heb ik ook nog niet gedaan..
Maar vandaag was mijn licht uitgevallen weet nog steeds niet van wat want het lampje doet het nog goed dus moet iets met mijn kabeltjes zijn..Dus ik rijd weer stukkie op vol gas en ja hoor wat krijg ik weer voor elkaar…men gas blijft hangen ik daar met 60km/h over een fietspad rijden met dikke schrik zit… ik aan mijn kabel trekken en doen maar bleef maar hangen dus rem ingehouden maar werkte niet egt..dus ik toen maar superhard aan mijn kabel getrokken..met als gevolg dat mijn gaskabel was gebroken(was mijn bedoeling) maar nu is heel mijn gashendel verneukt ga morgemiddag waarschijnlijk een 2de hands halen..
maar bedankt voor de superreacties 😉 (K)
6 januari 2007 om 21:12 #444645Bo3T :
als je goed kijkt is men achtervelg nog egt superlelijk..die heb ik met een staalborstel bewerkt maar door tijdnood met school heb ik die niet meer kunnen spuiten..die is nu gewoon half kaal half zwart van het vuil :p .. dat wil ik nog een keertje fixen en dat ijzer bij mijn handvaten nog een keer zilver spuiten want dat heb ik ook nog niet gedaan..Maar vandaag was mijn licht uitgevallen weet nog steeds niet van wat want het lampje doet het nog goed dus moet iets met mijn kabeltjes zijn..Dus ik rijd weer stukkie op vol gas en ja hoor wat krijg ik weer voor elkaar…men gas blijft hangen ik daar met 60km/h over een fietspad rijden met dikke schrik zit… ik aan mijn kabel trekken en doen maar bleef maar hangen dus rem ingehouden maar werkte niet egt..dus ik toen maar superhard aan mijn kabel getrokken..met als gevolg dat mijn gaskabel was gebroken(was mijn bedoeling) maar nu is heel mijn gashendel verneukt ga morgemiddag waarschijnlijk een 2de hands halen..
maar bedankt voor de superreacties 😉 (K)
Hehe, toch maar een soort van killswitch maken..? 😉
7 januari 2007 om 14:24 #444655velg ziet er momenteel niet uit (foto is verwijdert)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.