Vespa-Ciao.NL
:: Blue wonder perso..

Home Forums Perso’s Projecten Blue wonder perso..

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Hahhaa vet man 🙂

Die aerox wil ook wel gaan.

Blue Wonder
      Topic starter

Hallow forum genoten :haha:

tjah even een kleine update 8)

nieuwe Stuurrol van Renthal op me senda :devil: geplaats

EN DE goeie Malossi demp op me uitlaat attleast :O .Want waarvan ik hem kochte had er een leovinci bij gedaan best genaait ! maar een vriend hier in Terborg had de zelfde uitlaat WEL met malossi demp .. en die verkoopt hem toevallig aan de zelfde jonguh waar van ik hem heb gekocht dus ik heb met me vriend van demp geruilt .. en hij krijgt mooi zn oude demp terrug ! ( jah die vriend heeft zn geld al ontvange van die jonguh :devil: )

+ Ik heb een 26 mm Dellortho gekocht ! en die is volgende week alsgoed is hier :worshippy spruit is al geregeld :7

En omdat dit natuurlijk nie meer met orgineel luchtfilter kan gereden worden is er ook een Twin Air filter aan geschaf

Foto’s komen zow snel mogelijk ! want hij staat er zeer mooi bij :love:

November Rain
        Bijdrager

cool cool ik vin jou ding wel vetter als die 2 aeroxen.. hij is ook sneller als die 2 ofniet?

Blue Wonder
          Topic starter

correct + ik vind dat eerlijk gezegt ook !

scooters bah .. allemaal rammelende kappen en zit nog eens past met parkers :S

dit is op zetten afstellen en gaan ,, niks rollertjes dit ,, trekveertjes hier .. enz enz BAH

just the why it should be Derbi 😀

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.