Vespa-Ciao.NL
:: Blue wonder perso..

Home Forums Perso’s Projecten Blue wonder perso..

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Shit hij doet het niet:'(

Jelle89

bij mij ook niet..:(..

hansieb
        Moderator

Doet het prima hoor, gewoon firefox en http://www.apple.com quicktime downloaden!

Ding ropt als de mudderfukker.

.-{2F4OV}-.

Leuk geluidje en loopt ook hard:D

Verzuipt ie in t begin een klein beetje of hoor ik da verkeerd;)?

Edjuh
            Bijdrager

Ah nu doet ie het ja, pffiew dat ding wil best inderdaad:nerd

Jacky
              Bijdrager

HEvie mooi ding egt ’t je van het. Wat loopt tie nu? zal wel heftig zijn he met die hpi:O

Blue Wonder
                Topic starter

.-{2F4OV}-. :
                  Leuk geluidje en loopt ook hard:D

Verzuipt ie in t begin een klein beetje of hoor ik da verkeerd;)?

Neeh hij verzuipt zeker nie in het begin 😀 afstelling bougie is koffie bruin dus dat zit wel goed pakt goed het gas op , alleen dit kan nog sneller en rapper maar dan moet ik de hpi perfect afstellen wat nog wel gedaan word 😀 ik ben ook op de meeting in genemuiden bij prostock klasse num #17

dusja mayb gaan dr wat kijken 😀

@ jacky : ding loopt hard zat , top zal tegen de 125 130 zijn en dan blijf ik rieel 😉 pk ong 15/16 pk
                  Dmv grotere carb 26 mm / 28 mm , zal dr ongeveer 17 tot 18 pk uit te halen zijn zonder tune werk
                  koppel licht rond de 9 a 11 nm

-|| maar iemand interresse in een onboard filmke , want dan knup ik me mobiel aan me V-Vork en maak ik mooi filmke alsk ffkes rond rij alla 2min ?? ||-

Jacky
                  Bijdrager

JA lijktme wel vet.. hopelijk doet tie t dan bij mij ook wan tlukte met da programme en firefox nog niet:P

timschilders
                    Bijdrager

quiktime is genoeg

Blue Wonder
                      Topic starter

Kheb oowk 2 citta’s gekocht 1 met blok en 1 zonder ………… MAAR

:$ Even iets anders tussendoor :yes:

Bezig geweest met een kamaraad van me met zn Rox :biggrin:

Hpi dr op gezet en afgesteld .. Ding is oowk zow Rap als een haas :yes:
                        Set-up snel even :

Giladoni EVO 74 cc
                        24 mm dell
                        24 kort hebo spruitstuk
                        Overange 😀
                        Yasuni C20
                        13/44

Foto’s –>

:king: Rox

Hpi 2004 , C20 :king:

MonsterDisk :$ 😛

Kappen van de Rox lichen bij hem thuis en komen dr nog op ! ma dit sleutelt fijn :Y)

Nou en Dan even terug gekomen op de 2 citta’s die ik gekocht heb :O

1 daar van zit een autisa cilinder 😛 aardig zeldzaam zeggen ze att forum :yes: deze gaat plaats maken voor een orgineele en die 70 gaat denk ik de verkoop in :kus:
                        De Andere citta is orgineel kwa lak enzow ,, die ga ik zelf helemaal op knappen en die blijft ook bij me :$ Dus binnekort een opknap project :king:

Foto’s Zow :yes:

Ties
                        Bijdrager

@ derbi filmpje: DIE-WIL-WEL!

sjiek hoor:)

Blue Wonder
                          Topic starter

Zoals belooft de Foto’s van de 2 citta’s 😀

Ten 1ste de roode lopende met de 70 cc autisa cilinder , en homa made pijp met yasuni demper 😀

En dan de citta die ik zelf helemaal ga opknappe :king: ,, Ben dr igg al meej begonne dus :$ :kus:

:kus: Ik maak zow ook even een topic open voor deze citta :$ kon dacht ik hier als je een citta ging opknappe :king:
                            Plannen 4 deze citta zullen simpel maar toch mooi zijn .. :Y)

hansieb
                            Moderator

Zonde van die yasuni demper ennuh maak ipv een dik opgevoerde scooter eens een dik opgevoerde citta! :thumb

Blue Wonder
                              Topic starter

:nr nou wezen rijden met een paar matties van me :worshippy

nou dus het moest dr x van komen ! Vriend van me had een earox met hebo manston , 21 mm , vl14 , en nog wat shit ( stnd ontsteking en geen overange )

Dus ik zij tegen hem onder het rijden sprinte ? want er was een mooi breed lang fietspad zonder zij wegen dusja perfect gewoon :worshippy

Filmpje met Quitime !!

[url]http://media.putfile.com/Manston-VS-MHR-team[/url]

Er zit oowk een stuk bij waar we gewoon dom aant rond rijden zijn en soms beetje aant gas geven zijn :7 igg de scooter zonder kappe is Gila rox hierboven :flower:

Op genomen door Bart_gd Met De Citta :7 :7

Ties
                                Bijdrager

hehe…daar rijdt je dan met je citta:con
                                  gelukkig had die wel nog leuke toeter om mee te spelen;)

naja filmpje is wel leuk, overigens ook vol chille weg om nonstop hard overheen te vegen..komt totaal geen ander verkeer voor zover ik gezien heb?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.