Vespa-Ciao.NL
:: Blokkerend vliegwiel.

Home Forums Techniek Opvoeren Blokkerend vliegwiel.

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ronn
    Bijdrager

ik wil eigenlijk ook wel weten wat het was want ik heb namelijk hetzelfde probleem

veldman
      Bijdrager

Ik weet dat het een ouder topic is maar om een nieuw topic te openen voor hetzelfde probleem:?

ik denk dat ik precies hetzelfde probleem heb aangezien mn blok ook compleet vastzit als ik het vliegwiel vast klem en zodra ik het vliegwiel er losjes op leg loopt alles lekker soepel (mits ik de de bougie eruit heb of de decompressie indruk)

Dus als degene die dit topic heeft geopend zou willen zeggen wat zijn oplossing was ben ik hem zeer denkbaar

alvast bedankt

vicious
        Topic starter

Ok sorry voor de late reactie maar het probleem was dat de ontstekingskant van het carter op sommige plaatsen niet ‘diep’ genoeg was. Heb gewoon vliegwiel rondgedraaid en dan de raakvlakken op het carter beetje bij beetje afgeschuurd. Was niet veel werk, uurtje ongeveer. Van Polini had ik echter een betere afwerking verwacht.
          @Fons: apparaat werkt zeer goed, heel makkelijk in gebruik. Wordt flink gebruikt! De ietwat hoge prijs voor de draad is het zeker wel waard, je kunt er heerlijk mee lassen.

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.