Vespa-Ciao.NL
:: blokje

Home Forums Techniek Opvoeren blokje

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Pascal7878
    Topic starter

Ik heb een compleet blok gevonden op citta parts En ben van plan om dit blokje mischien te kopen. De setup ziet er goed uit alleen kan ik niks vinden over de rito race krukas dus bij deze de vraag of dit een betrouwbare krukas is. Alvast bedankt

Het gaat om dit blokje
      http://www.cittaparts.nl/a-11307648/complete-motorblokken/citta-gilera-vespa-polini-speedengine-35-zgan

Martino
      Moderator

Ik ken die krukassen eigenlijk alleen van de scooterblokken en dit zijn gewoon goede vervangingskrukken.
        Ik moet wel zeggen dat de prijs ondanks dat het lijkt een aanbieding te zijn aan de hoge kant zit. Met een beetje geluk en zoekwerk heb je hetzelfde maar dan splinternieuw.

Eggie
        Bijdrager

blokje lijkt me wel goed, maar ik vind persoonlijk cittaparts te duur. Ik zou dus gewoon even kijken of iemand hier op het forum nog een compleet blokje heeft liggen. Grote kans dat je die voor een beter prijsje kan overnemen dan daar.

hansieb
          Moderator

@Pascal
            Die 300 euro voor een speedengine vind ik echt teveel geld. Tevens is het een contactpunten blok en zit er maar een 43mm malossi cilinder op. Mag je straks om de 500km de contactpunten weer gaan veranderen :con

Zoals martino zegt heb je voor dat geld ook een nieuw blok, misschien handig om toch nog even rond de kijken en het geld ergens anders aan te besteden.

In je setup staat dat je met een 43DR evo rijdt, mocht je blok nu goed getuned zijn zal erg weinig verschil zijn met de speedengine.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.