- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 2 maanden geleden door blokhous.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 januari 2013 om 12:54 #284659
Hallo ik ben Ricardo ben 19 en kom uit het mooie twente.
Ben sinds mijn 12e al bezig met brommers hier een paar foto’s van alle scooters en brommer wat ik gehad heb:

dit zijn er een paar van wat ik heb gehad maar om ze allemaal hier neer te zetten is aardig zinloos..
en dit is mijn ciao:

hier gaad dit topic over.wat ik eraan heb veranderd is:
-tussen het frame een ketting gelast
-tomos voorvork helemaal kaal gemaakt en deze erin gezet
-ebr kroonplaat met mtb stuur er op
-frame gespoten in de kleur ral 6014 legergroen
-achterspatbord ingekort en zo geslepen tot een punt en laten roesten
-zadel helemaal kaal gemaakt en opnieuw gespoten zonder dekje of iets er op nu
-rode gas- en rem-kabels
-rode killswitch (dit is de aan en uit knop)
-beugel voor kenteken naast wiel
-zijstandaard
-koplamp van een? en achterlamp??wat ik nog moet doen:
-wielen uit elkaar halen zwart met rood spuien en weer opnieuw spaken
-nieuwe banden met mischien white wals
-frame mischien weer opnieuw spuiten + het achterspatbord
-zijplaten en zadel bekleden met juttenzakken
-ander motorblok met dubbele carberateurs
-voorvork inkorten
–11 januari 2013 om 13:12 #462854Zeker een apart ding. Die koplamp is waarschijnlijk van een Tomos, maar dat terzijde.
Leuke ciao, alleen jammer van die uitlaat. 😡
11 januari 2013 om 13:52 #462878Wat een vette foto’s
En een dikke Ciao! Vooral die ketting ziet er gaaf uit erg origineel. Misschien dat het achterlicht van een fiets komt?
11 januari 2013 om 14:04 #462206Naad er komt nog een anderblok onder maar dit is voor in de toekomst.
Ja wilk1985 had deze bij ons op het werk gevonden,
ben fietsenmaker dus waarschijnlijk wel haha.12 januari 2013 om 15:52 #462123Die achterlichtjes had ik ook 2 op mijn ciao 8)
12 januari 2013 om 16:06 #462122blokhous :
dit zijn er een paar van wat ik heb gehad maar om ze allemaal hier neer te zetten is aardig zinloos..Ik zou dit anders niet erg vinden mits het om foto,s gaat.
Want is altijd leuk om te zien

Dit is ook een erg geslaagde foto

Ik zou daarnaast de zadel pen een stukje in korten denk dat dit hem wel goed staat.
Verder echt een leuk en origineel ding
12 januari 2013 om 16:23 #462116speedbuxy :[/b
Ik zou daarnaast de zadel pen een stukje in korten denk dat dit hem wel goed staat.
Verder echt een leuk en origineel ding
Wat bedoel je daarmee, een stuk van het frame afslijpen?
12 januari 2013 om 16:31 #462117Echt een gave Ciao man

Ik vind vooral die ketting erg gaaf en zeer origineel.Ik denk als je de velgen mat zwart maakt hij nog mooier zou zijn.
12 januari 2013 om 16:45 #462114Florian! :
Echt een gave Ciao man
Ik vind vooral die ketting erg gaaf en zeer origineel.Ik denk als je de velgen mat zwart maakt hij nog mooier zou zijn.
Ik weet nog niet of ik de velgen en naven mat zwart ga spuiten en de spaken dan rood,
Of net anders om dus naven en velgen rood en de spaken mat zwart.12 januari 2013 om 17:19 #469245Hier nog een foto van mijn auto en waarom ik mijn vespa dus in deze stijl heb gemaakt.
Het is de bedoeling dat de vespa achterop de auto komt en er dan mee na meatings kan rijden.
De auto is op dit moment in restauratie.
12 januari 2013 om 19:22 #462002Gewoon mat zwarte velgen en een rood velglint
12 januari 2013 om 19:56 #452641Heej, deze heb ik op de keversite ook al gezien, mooie ciao.
12 januari 2013 om 23:37 #452642blokhous :
Wat bedoel je daarmee, een stuk van het frame afslijpen?Dan moet je idd stuk van het frame en zadel pen afslijpen.
Je ziet dit geregeld voorbij komen bij mensen die dit ook gedaan hebben en denk dat dit jou ciao ook erg goed zal doen.
Want zadel staat nu hoger als het stuur en das voor dit thema niet echt mooi.
Vette wagen trouwens das wel in stijl aankomen dan
13 januari 2013 om 12:17 #462906Nee van het frame slijp ik niets vannaf dus dat blijft mooi zo,
Ben aardig lang dus als ik er nog iets vanaf haal zit ik helemaal niet meer haha :p.
en als ik voorvork heb ingekort komt de voorkant nog lager.Hoe zeggen ze dat ook al weer nose down as up thats the way we like to …. ride??8)
13 januari 2013 om 13:54 #462578Als je je zadel verlaagd komt ie ook wat verder naar achter. Ik wilde ook niet in mijn vers gespoten frame slijpen. Maar gewoon een stuk tape erom gedaan en netjes afgeslepen. Mij bevalt het prima.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.