Vespa-Ciao.NL
:: blok verplaatsen?

Home Forums Techniek Opvoeren blok verplaatsen?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

Stephan :
      nieuwe v-snaar kopen of gaten verder uitboren zodat je blok verder naar voren kan

dat is nou het domste antwoord wat hier staat, hij kan het beste een kleiner maat vsnaar kopen

Jelle
      Moderator

heel raar, want het zijn ongeveer vergelijkbare uitlaatjes, is de citypower wel nieuw? zoniet dan is hij misschien verkoold van binnen?

silviejo
        Topic starter

ja hy is nieuw. is andere sproeier een optie?

Jelle
          Moderator

nou sproeier moet niet zo heel veel uitmaken.
            hoe strak staat je v-snaar kun je die tegen elkaar aan drukken?
            en als je met de citypower volgas rijdt, maakt hij dan wel veel toeren?

silviejo
            Topic starter

nee met 95 mm kan ik ze niet tegen elkaar drukken.
              En ja hij maakt veel toeren maar met de trekkracht merk ik niet zoveel, je hoort alleen die toeren.
              die sito+ maakt minder toeren maar trekt wel sneller op.

Jelle
              Moderator

staat je v-snaar nu even strak als met die sito uitlaat? als dat zo is dan weet ik het ookniet meer en zou ik die sito uitlaat er weer gewoon onder zetten..
                maar goed citypower is normaal ietsie pietsie sneller dan de sito …

iaccaloco
                Bijdrager

Pak dat “draaiding” es stevig vast met je hand….

Kun je ‘m ronddraaien als je brommertje stilstaat?

Dus dat je ‘m met de hand kunt heen en weer bewegen?

Ik vermoed van ja…..:)

Dan staat dus zéker je snaartje te slap, je moet er bijna gitaar op kunnen spelen….:P

Miss. is ’t een optie om een andere(kortere) te halen voor je 80poelie?

Probeer ’t ff, en maak anders ff een foto, miss.kan je blokkie wel niet meer naar voren!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

masterman
                  Bijdrager

had je trouwens wel je uitlaat ook los met het naar voor of achter duwen van je blok.

silviejo
                    Topic starter

ja dat draaiding kan ik draaien. Maar zo stond hij ook met de sito+ en daar werkte hij wel :S.
                      En met uitlaat eraf halen bedoel je toch loshalen waarmee je hem ophangt. Niet waar die aan je cilinder vast zit?

Ik heb trouwens die v-snaar gehaalt voor een 80mm poelie. maar is dus veel te groot? Ik keek op jmpb.nl en daar staat ook dat 1024 voor een 80 mm poelie is :S . maar ik heb dan eigenlijk van 55mm 60mm poelie v-snaar nodig?>.

Jelle
                      Moderator

heb je een citta of een ciao? ciao heeft veel kortere V-snaar namelijk

silviejo
                        Topic starter

ik heb een ciao.

iaccaloco
                          Bijdrager

Is de poelie wel een 80(mm) dan?

Meet ‘m es op, gewoon over het midden van links naar rechts…
                            Dan moet ie 8 centimeter zijn….

Anders zou ik ’t ook ff niet weten….

Enneh, voor eens en altijd, dat “draaiding” heet “koppeling” 😉

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

silviejo
                            Topic starter

dus .. er is niets aan te doen? .. En ja het is echt 80mm.
                              Kan er niet iets fout zijn met trekveertjes of sproeier of zoiets?

Jelle
                              Moderator

heb jeje sito uitlaat er al weer eens op gezet? rijd hij dan wel weer goed?
                                ps. die 1024 V-snaar is voor een citta!!!! en niet voor een ciao:no
                                weet zo ff niet uit mijn hoofd welke maat je daar wel voor nodig hebt

Stephan
                                Bijdrager

KennyVespa :

Stephan :
                                  nieuwe v-snaar kopen of gaten verder uitboren zodat je blok verder naar voren kan

dat is nou het domste antwoord wat hier staat, hij kan het beste een kleiner maat vsnaar kopen

oke gaten verder uitboren is niet zo slim maar het is wel een optie8)
                                  een nieuwe of kleine v-snaar vind ik het zelfde alleen jij hebt het wat beter geformuleerd

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.