Vespa-Ciao.NL
:: blok schoonmaken

Home Forums Techniek Motorisch blok schoonmaken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dennis
    Topic starter

hoi, ik heb een vraagje
      hoe ken je het beste de buitenkant van je blok schoonmaken zodat deze weer mooi wordt zonder zwart zand enz?

deed het voorheen met benzine maar dat vindt ik zo gekut omdat ik die benzine weg moet gooien en alles zit dan onder

betere manieren??

Tonni
      Moderator

Diesel of remmen reiniger… Gewoon in een teiltje ofzo en dan met een oude kwast..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
        Moderator

Zelf geprobeert om me speedengine met remmenreiniger schoon te maken, de resultaten waren minimaal.

Zelf zou ik voorstellen om je blok goed schoon te maken om hem gewoon te laten stralen.

iaccaloco
          Bijdrager

Bakkie, kwassie, en een flessie thinner doen bij mij al jááááren wonderen…….

Vergeet niet GOED! TE! INHALEREN! als je bezig bent……..:P

Mooiste is daarna nog ff met luchtspuitje erlangs te gaan, de thinner verdammtnochmâl dan, denk dat je schrikt van het resultaat……..;)

(kijk wel uit op bepaalde kunststoffen, niet elke plasticsoort kan er tegen……!)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

hansieb
            Moderator

iaccaloco :
              Bakkie, kwassie, en een flessie thinner doen bij mij al jááááren wonderen…….

Vergeet niet GOED! TE! INHALEREN! als je bezig bent……..:P

Mooiste is daarna nog ff met luchtspuitje erlangs te gaan, de thinner verdammtnochmâl dan, denk dat je schrikt van het resultaat……..;)

(kijk wel uit op bepaalde kunststoffen, niet elke plasticsoort kan er tegen……!)

Ben een beetje teleurgesteld in remmenreiniger, me blok is niet echt schoner thinner of aceton hebben we hier niet thuis liggen 🙂 leuk spul.

Ik weet niet of jullie pc’s op school hebben die geeetst zijn dus met dat vage verf een naam op een kap staat, dat krijg je er fcking simpel met aceton af. Denk ook bijv aan datatag 🙂

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.