Vespa-Ciao.NL
:: Binnenrotor op vespa

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden Binnenrotor op vespa

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 78)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

.-{2F4OV}-.

Dat ziet er cker nice uit! Kwil eig wel een filmpje zien dat het loopt. Maar wat zie je nu precies op deze foto?

Carter is uitgefreesd volges mij en stator gemonteerd?

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

carter is gewoon standaard lol,

alleen de plaat erop gelegd, niet eens vast gemonteerd.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

jordi 0
          Bijdrager

wel mooi idee, zo’n ontsteking heeft ook zeer veel voordelen, gasreactie wordt beter.

HPI kan ook voor elke brommer die bestaat grondplaten en rotors maken, die man van HPI komt vaak bij EPC en heb hem ook aleens gevraagt voor hpi op vespa, en hij zei dat als iemand met tekeningen kwam voor rotor en grondplaat hij dat zo zou kunnen maken…

ciaoracer
            Bijdrager

Nou mooi toch Jordi 0 😀

Als er nu eens een paar mensen hier werk van kunnen maken. Kan dit misschien wel wat in productie gebracht worden.:D
              Ik denk nu wel al vrij ver door, Maar als ik hier alles zo hoor zou dit toch mogelijk moeten zijn denk ik.

Het zou echt een hele vooruitgang zijn in de ontsteking en aandrijving van de vespaatjes.

barry
              Donateur

Gewoon een binnenrotor kopen & de grondplaat zelf maken uit een plaat aluminium.Wel kijken dat de binnendiameter overeen komt met de diameter van de krukas.

LvDoni
                Bijdrager

Volgens mij had ik het al eens op msn gezegd, koop gewoon een ontsteking voor roterende inlaat bij EMOT, die is nu bezig met een kleine zelfgenererende ontsteking. Is nog goedkoper dan een HPI als ik het goed heb.

malossispecial
                  Bijdrager

nou weinig nieuws nog van me laten horen maar hij rijd alleen is nu mijn snaartje van mijn waterpomp geknapt zal binnenkort wel een filmpje posten het is nu starten en lopen!!

Bartjee
                    Donateur

en wil het een beetje rijden? ben benieuwd naar het filmpje!

Michel
                      Bijdrager

Ik ga dit op mijn Simo bouwen. Ik ben er nu uit 😛 Het gestotter komt me neus uit. Ik kan blijven afstellen maar het gestotter blijft en heb nu gemerkt dat alle Simo’s op de meeting het deden dus het kan alleen nog maar de ontsteking zijn, lijkt mij.

Aangezien de Simo 2007 al een grondplaat heeft is het appeltje eitje om dat voor elkaar te krijgen 😀
                        Volgend weekend mijn blok er onder vandaan halen en de onsteking demonteren en dan laat ik me nog wel horen 😉

tolleburker
                        Bijdrager

het filmpje klik
                          nou eindelijk een filmpje kunnen bemachtegen het is alleen wel erg slecht kwaliteit en het is in het donker , maarja je hoort hem nu wel lopen , het blok heeft hij er nu weer af gehaalt en staat nu te koop dus voor iemand die dat graag wil hebben kijk maar bij de verkooptopics .

TimoO_
                          Donateur

ik had me het geluid ietsje anders voorgesteld.

speedbuxy
                            Bijdrager

Die binnenrotor staat dan mooi brak afgsteld want de gas reactie is haast eerder minder geworden dan beter.

tolleburker
                              Bijdrager

ja dit is ook het eerste test filmpje hier is net alles gemonteerd dus ook nog niet goed afgesteld, maarja het werkt wel .

tolleburker
                                Bijdrager

het beruchte malossi binnenrotor blok

eigenlijk is het helemaal niet moeilijk het is alleen moeilijk te lassen en het moet recht zitten zoals wat er bij dit blok is gedaan en als ik weer elec wil rijden moet ik de pootjes eraf slijpen alleen lijkt me dat zonde

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 78)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.