Vespa-Ciao.NL
:: Binnenkort Nieuwe Website!

Home Forums Algemeen Website Binnenkort Nieuwe Website!

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AA-T
    Topic starter

Update

Importeren lukte allemaal redelijk, zijnde het met concessies. Zo kon je niet op de user klikken om naar zijn profiel te gaan en zoals al eerder vermeld konden we de postcount niet meenemen. Allemaal omdat een bepaalde koppeling niet gemaakt kon worden.

Het heeft me een paar grijze haren gekost, en het is een stuk meer werk (alsof het nog niet genoeg werk was), maar…
      Je kunt nu wel op de users klikken om naar hun profiel te gaan.
      En jawel, de postcount werkt ook!

Alles is getest met een behoorlijk grote import van meer dan 10000 users, 16 topics en 464 berichten, Het verliep allemaal foutloos en soepel :thumb

* HEEL BELANGRIJK *
      Tijdens het importeren van de users loop ik tegen 1 probleem aan en de oplossing ligt in jullie handen.

Sommige users hebben blijkbaar twee of meer accounts en/of gebruiken hetzelfde email-adres.
      Dit zorgt voor een fout bij de import van hun account(s); slechts 1 account kan geïmporteerd worden!
      Om te voorkomen dat er een willekeurige keuze wordt gemaakt dienen jullie contact op te nemen met mij: [pm]395[/pm]
      Vermeld dan welk account verwijderd kan worden. Doe je dit niet kunnen wij niet garanderen dat jullie actieve account wordt geïmporteerd en raak je deze mogelijk kwijt.

Florian
      Moderator

:thumb

Martino
        Moderator

Ik probeerde zojuist een foto te laden via de pfs, maar dit werkt niet meer. Heeft dit te maken met jullie werkzaamheden?

Crullie

Is er al een datum bekent wanneer het het nieuwe systeem in gebruik genomen word ?.
            Liever vandaag als morgen 8)

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

De planning loopt nog steeds op rolletjes. We zijn van plan eind januari over te gaan! We (aa-t & ik) proberen het in 1 weekend. Maar het zou ook best 5 dagen kunnen duren.

In de tijd kun je gebruik maken van ons Facebook kanaal.

We gaan eind januari over naar de v1 in onze ogen. Er zal veel ruimte zijn voor jullie input. We gaan zsm over omdat de huidige website zoveel problemen veroorzaakt – en geen nieuwe leden meer komen.

Hou rekening met eind januari.

Groeten,
              VC

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

VespaAvanti
              Donateur

Goed nieuws!
                Zeer blij dit te lezen, ik kijk er naar uit:thumb
                Dat het maar weer net zo als een aantal jaren geleden mag worden8)

speedbuxy
                Bijdrager

VespaAvanti :
                  Dat het maar weer net zo als een aantal jaren geleden mag worden8)

Dat zou top zijn:thumb

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.