- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 december 2017 om 09:14 #23977
Thanks voor alle reacties. Bij migreren horen helaas altijd dingen die verloren gaan.
Ik hoor nu al vele jaren dat ze het forum verouderd vinden worden en mobiel vriendelijk willen hebben. Dit vind ik belangrijker dan nu te focussen op de whitelist. Hier hebben wij keuzes in moeten maken.
Natuurlijk gaan we kijken of we aantal positief en negatieve reacties er kunnen neerzetten. Dit hebben we vroeger ook eem keer gehad namelijk, voor jullie tijd 😉Al met al, we doen ons best om zoveel mogelijk mee te nemen.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel2 december 2017 om 09:17 #23978Wilk1985 :
Wat betreft de Whitelist (waar ik zelf ook trots op ben) is er misschien wel een makkelijke oplossing. Ik heb wel eens op een ander forum waar ze ook een migratie gehad hebben een oplossing gezien.Daar kreeg iedereen in zijn Whitelist als eerste een post met daarin het aantal positieve en negatieve commentaren uit het “oude” forum.
Hebben we al eens gedaan, zie bijv. http://vespa-ciao.nl/users.php?m=details&id=567&comments=1#c151
Kan me wel herinneren dat dit vrij omslachtig was.Ik vind het ook zonde als een en ander verloren gaat, maar een goed functionerend forum is meer waard, natuurlijk.
2 december 2017 om 09:35 #23979Cool, ik wist niet meer welk forum dat nou was maar dat was dus hier

Nogmaals succes! Ik ben benieuwd naar meer info
2 december 2017 om 11:00 #23980Veel s6 met de overgang, misschien een idee om een backup van deze site te stallen ergens anders, dan blijven oude cq gesloten waardevolle topics en de whitelist behouden. Iig veel succes met het installen van het nieuwe jasje 😉
2 december 2017 om 11:09 #23981Daar gaat m,n post count die bijna op 10k zit:(
Nee zonder gekheid ik kan er prima mee leven als we er een mooi up to date forum voor terug krijgen
2 december 2017 om 12:30 #23982Het forum zal er zeker op vooruit gaan, en is hierna ook makkelijker up-to-date te houden.
Wat betreft een back-up, die zal er inderdaad komen voor een nog vast te stellen tijd.
In welke vorm dit uiteindelijk zal plaatsvinden moet nog bepaalt worden. Hier zitten namelijk ook haken en ogen aan.Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.2 december 2017 om 13:02 #23983Ik benieuwt naar funties ten behoeven van de mobiel. Ik heb zelf geen smartfoon maar word het mogelijk om net zoals op de marktplaats te chatten ala wahts app?
Of foto,s gemakkelijk te plaatsen?
Misschien ga ik er toch een kopen.2 december 2017 om 13:57 #23984
CrullieVan mij mag het allemaal gebeuren :lol Ga gewoon mee in de tijd, pas me wel aan en zie het wel gebeuren

Al mijn plaatjes/foto’s/Avatar zijn veilig in de Vespa map dus kom maaaaaar 😛En is misschien wel een mooi eik/startpunt voor een Perso of zelfs een peculiar 8)
2 december 2017 om 15:39 #23985
Rick.Hoe kan het e-mail adres veranderd worden? Onder Profile kan dit veld niet aangepast worden:?
2 december 2017 om 15:44 #23986
! Joor !@ Rick.
Dat probleem heb ik ook.2 december 2017 om 16:53 #23987Goed opgemerkt Rick. Hier waren we ons niet van bewust.
Inmiddels is het opgelost, het email-adres is nu wel aan te passen.Ik heb zojuist het testen met de datums afgerond.
Datums van de topics, reply’s en registratie kunnen allemaal succesvol meegenomen worden.Iedereen natuurlijk ook nog bedankt voor de leuke reacties

@zevenenergie
Wat betreft de mobiel zal de site makkelijker/beter te lezen zijn. Alle onderdelen van de website passen zich aan aan de afmetingen van je mobiel/tablet (homepage, forum, menu, enzovoort).
Verwacht geen chat-functie, daarmee zouden we het hele forum-principe onderuit halen, we hopen hier juist wat nieuw leven in te blazen.
Foto’s plaatsen zal, zoals we het nu voor ogen hebben inderdaad een stuk makkelijker gaan worden.[pm]395[/pm]
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.2 december 2017 om 21:00 #23988Behouden we trouwens onze status nog wel ? 😉
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi3 december 2017 om 09:46 #23989Zeker. Dit nemen we gewoon over. Ook al zou dat misschien handmatig moeten 😉
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 december 2017 om 10:45 #23990Leuk om te zien dat jullie er zo goed mee bezig zijn en dat de site voor sommige mensen daardoor toegankelijker wordt!
No replacement for displacement4 december 2017 om 05:00 #23991Ben benieuwd guys mooi dat het nu een doorgang gaat vinden en we hopelijk snel van een stuk meer gebruikersgemak mogen genieten.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.