Vespa-Ciao.NL
:: Binnenkort Nieuwe Website!

Home Forums Algemeen Website Binnenkort Nieuwe Website!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Thanks voor alle reacties. Bij migreren horen helaas altijd dingen die verloren gaan.

Ik hoor nu al vele jaren dat ze het forum verouderd vinden worden en mobiel vriendelijk willen hebben. Dit vind ik belangrijker dan nu te focussen op de whitelist. Hier hebben wij keuzes in moeten maken.
      Natuurlijk gaan we kijken of we aantal positief en negatieve reacties er kunnen neerzetten. Dit hebben we vroeger ook eem keer gehad namelijk, voor jullie tijd 😉

Al met al, we doen ons best om zoveel mogelijk mee te nemen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

FonS
      Bijdrager

Wilk1985 :
        Wat betreft de Whitelist (waar ik zelf ook trots op ben) is er misschien wel een makkelijke oplossing. Ik heb wel eens op een ander forum waar ze ook een migratie gehad hebben een oplossing gezien.

Daar kreeg iedereen in zijn Whitelist als eerste een post met daarin het aantal positieve en negatieve commentaren uit het “oude” forum.

Hebben we al eens gedaan, zie bijv. http://vespa-ciao.nl/users.php?m=details&id=567&comments=1#c151
        Kan me wel herinneren dat dit vrij omslachtig was.

Ik vind het ook zonde als een en ander verloren gaat, maar een goed functionerend forum is meer waard, natuurlijk.

Wilk1985
        Moderator

Cool, ik wist niet meer welk forum dat nou was maar dat was dus hier :thumb

Nogmaals succes! Ik ben benieuwd naar meer info

xinix
          Bijdrager

Veel s6 met de overgang, misschien een idee om een backup van deze site te stallen ergens anders, dan blijven oude cq gesloten waardevolle topics en de whitelist behouden. Iig veel succes met het installen van het nieuwe jasje 😉

speedbuxy
            Bijdrager

Daar gaat m,n post count die bijna op 10k zit:(
              Nee zonder gekheid ik kan er prima mee leven als we er een mooi up to date forum voor terug krijgen:thumb

AA-T
              Topic starter

Het forum zal er zeker op vooruit gaan, en is hierna ook makkelijker up-to-date te houden.

Wat betreft een back-up, die zal er inderdaad komen voor een nog vast te stellen tijd.
                In welke vorm dit uiteindelijk zal plaatsvinden moet nog bepaalt worden. Hier zitten namelijk ook haken en ogen aan.

zevenenergie
                Donateur

Ik benieuwt naar funties ten behoeven van de mobiel. Ik heb zelf geen smartfoon maar word het mogelijk om net zoals op de marktplaats te chatten ala wahts app?
                  Of foto,s gemakkelijk te plaatsen?
                  Misschien ga ik er toch een kopen.

Crullie

Van mij mag het allemaal gebeuren :lol Ga gewoon mee in de tijd, pas me wel aan en zie het wel gebeuren :thumb
                    Al mijn plaatjes/foto’s/Avatar zijn veilig in de Vespa map dus kom maaaaaar 😛

En is misschien wel een mooi eik/startpunt voor een Perso of zelfs een peculiar 8)

Rick.

Hoe kan het e-mail adres veranderd worden? Onder Profile kan dit veld niet aangepast worden:?

! Joor !

@ Rick.
                        Dat probleem heb ik ook.

AA-T
                        Topic starter

Goed opgemerkt Rick. Hier waren we ons niet van bewust.
                          Inmiddels is het opgelost, het email-adres is nu wel aan te passen.

Ik heb zojuist het testen met de datums afgerond.
                          Datums van de topics, reply’s en registratie kunnen allemaal succesvol meegenomen worden.

Iedereen natuurlijk ook nog bedankt voor de leuke reacties :thumb

@zevenenergie
                          Wat betreft de mobiel zal de site makkelijker/beter te lezen zijn. Alle onderdelen van de website passen zich aan aan de afmetingen van je mobiel/tablet (homepage, forum, menu, enzovoort).
                          Verwacht geen chat-functie, daarmee zouden we het hele forum-principe onderuit halen, we hopen hier juist wat nieuw leven in te blazen.
                          Foto’s plaatsen zal, zoals we het nu voor ogen hebben inderdaad een stuk makkelijker gaan worden.

[pm]395[/pm]

lightlord
                          Donateur

Behouden we trouwens onze status nog wel ? 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                            Lightlord's Dizzy/Gypsi

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Zeker. Dit nemen we gewoon over. Ook al zou dat misschien handmatig moeten 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

IJskonijn
                              Bijdrager

Leuk om te zien dat jullie er zo goed mee bezig zijn en dat de site voor sommige mensen daardoor toegankelijker wordt!

No replacement for displacement

Lennaert
                                Sleutelbeheerder

Ben benieuwd guys mooi dat het nu een doorgang gaat vinden en we hopelijk snel van een stuk meer gebruikersgemak mogen genieten.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.