- Dit onderwerp bevat 45 reacties, 17 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 6 maanden geleden door Jacky.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 januari 2013 om 23:05 #461093
ziet er allemaal zeer goed uit:d
1 februari 2013 om 19:26 #460824bedankt voor de reacties (Y)
vandaag verder gegaan met het roterende inlaat blok.
cilinder word een athena 46mm
krukas een mazzu vollewangen
ook heb ik de krukas en het verloopje voor op de krukas gemonteerd

nu twijfel ik nog of ik een nieuwe schijf van verenstaal ga maken ,of dat ik een carbonplaat neem van 0,5mm dik…
om nog even terug te komen op de bravo
deze heb ik ook overgenomen van jarco.
toen zag hij er zo uit

eenmaal bezig begon het meer op een brommer te lijken

en uiteindelijk was hij klaar (met fire eronder)
1 februari 2013 om 19:28 #460684Lekker bezig knul ik kom binnenkort wel even die pakkingen droppen voor je momenteel druk druk druk met werk.
1 februari 2013 om 19:52 #460676helemaal top lennaert, bedankt
ook heb ik een ander blokkie klaarliggen voor de bravo
evolution engine met big deps en een too bad 27mm

en de 2 delen samengevoegd

best dikke bocht voor een vespa blokje haha

van de too bad ga ik de tailpipe nog inkorten zodat ik de ophanging aan de demper weer kan gebruiken ,i.p.v. die aan de pijp gelaste beugel
voor mijn citta heb ik ook nog wat leuks klaarliggen (mis momenteel een citta voor as maar die is al geregeld bij marcoS)

en nog een plaatje van de twee wielen compleet met bandjes

dit zag ik tijdens de nieuwjaarstoer bij jelle in z’n citta zitten en was meteen verkocht.
qua rolomtrek veranderd er niet veel , maar het aangezicht is des te gaver !!ook heb ik nog een paar uitlaten overgenomen van marcoS:

leo handmade
leo racing
gianelli mega
proma bad snake
proma gp shortde mega had een lelijke deuk aan de onderkant zitten, dus die moest eruit

uitlaat mond heb ik afgedopt en een constructie gemaakt zodat ik de uitlaat op druk kon zetten.
de deuk heetgestookt met een snijbrander en zie daar, de deuk is weg

dit zelfde heb ik ook een keer voor lennaert (dr-flenny) gedaan met een handmade en dit was in mijn ogen erg goed gelukt.
gr billy
1 februari 2013 om 20:08 #460665Goed bezig Billy !!
Ziet netjes uit,man. Keurig.1 februari 2013 om 20:20 #461861Zoals ik al dacht gaan een hoop mooie wekjes zien. Het Simo carterdeel heb je ook zeker mooi afgewerkt voor een eerste keer durafixxen.
1 februari 2013 om 20:24 #461484Martino :
Zoals ik al dacht gaan een hoop mooie wekjes zien. Het Simo carterdeel heb je ook zeker mooi afgewerkt voor een eerste keer durafixxen.
dankjewel martino
heb wel ooit is met alutite gewerkt… wat een meuk is dat zeg
vanwege die ervaring was ik best sceptisch ingesteld over de durafix.
maar eenmaal er mee aan de slag begon ik steeds meer te lachen :D:Dwat een wereld spul
1 februari 2013 om 22:42 #460901Wat voor een bandjes zitten er nou op de Grillo velgjes en wat kosten die…
2 februari 2013 om 13:26 #461785dat zijn heidenau k66 bandjes (80/80-14) ze kosten ongeveer 45 euro per stuk
het roterende blokje zit in elkaar en draait goed rond (op een schroeftol dan haha)
KLIK VOOR EEN FILMPJEook het evo blok zit in elkaar en is klaar om onder de bravo gehangen te worden

tot zo ver de stand van zaken
gr billy
2 februari 2013 om 14:03 #462884Billy_si evo :
tot zo ver de stand van zakenDat wel een hele lekkere stand van zaken zeg

Want 2mooie blokje met ook best wel unieke setups dus ben erg benieuwd wat dit straks gaat doen
2 februari 2013 om 16:29 #441837Eindelijk weer eens wat anders i.p.v. de 47 alu deps op een RV carter.
Welke carb gooi je op het roterend inlaat blokje?
2 februari 2013 om 17:34 #461843ja zoiets had ik dus ook, kan wel een reedvalve kopen maar daar lees ik meer narigheid over dan positieve reacties..(al hoewel ik een oude kick reedvalve niet zou laten liggen…)
de carb ben ik nog niet over uit.
de opties zijn:
24mm kart carb, maar hiermee zit je met het probleem dat je een vacuum/carter aansluiting moet hebben om de cab te laten werken.
21mm dellortho, alleen hiervan zitten de stelschroeven aan de verkeerde kant
19mm evo engine carb, is opzich wel pas te maken maar vind die weer net ff iets te klein…tips en ideeën zijn welkom!
gr billy
2 februari 2013 om 18:04 #459159Het maakt toch niet uit aan welke kant de stelschroeven zitten…
2 februari 2013 om 18:27 #456995ik wil de carb dus zo min mogelijk uit laten steken, en hem met een bocht(spruitstuk) naast het blok laten komen
2 februari 2013 om 18:44 #461972Zo, je laat er geen gras over groeien. Elke keer weer een snelle update die progressie laat zien.
Betreft de carburateur; anders eens nagedacht de bocht van het spruitstuk naar de andere kant laten wijzen? Dit net zoals een Eurocilindro ATG carter? Dan komen je stelschroeven wel weer van pas.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.