Home › Forums › Perso’s › Collecties › Bijna klaar
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 4 maanden geleden door HansUtnoak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 november 2023 om 08:29 #822666
dag 3 van het geklungel en krijg er maar geen beweging in 🙁 met de hand heb ik mooi klinkende compressie , maar als ik ren blijft binnenste van m´n achterkoppeling stil staan en als ik hard ren met compressiehendel in doet hij helamaal niks , is alsof je hard sprint met een fiets in de hand :-s pls ow pls weten jullie raad of de oplossing ????
Alvast bedankt
19 november 2023 om 14:17 #822670De startschoentjes bewegen wel, zijn gangbaar, veertjes misschien te strak enz enz.
Is vaker een probleem bij aftermarket vario.
Dat zou een kenner even moeten beantwoorden.
Je hebt wel al de zoekfunctie gebruikt van dit forum. Misschien vind je iets er over.Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.19 november 2023 om 18:59 #822671Nee niet echt , heb de schoentjes goed gemonteerd en zelf nog niks , ik ben het echt even kotsmoe zo pfff , is ook kut dat hij mooi is , maar je extra damage kan veroorzaken door het monteren en demonteren omdat hij niet wil starten 🙁 …
Alvast bedankt …
19 november 2023 om 20:24 #822672Je hebt gezocht naar vario start niet – Vespa-Ciao.nl
https://vespa-ciao.nl/?s=vario+start+niet
Misschien staat er wat tussen.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.22 november 2023 om 00:34 #822688Ren je wel hard genoeg?
Anders een trekstarters aanschaffen?
Bij mcproparts hebben ze nu blackfriday sale op de trekstarters22 november 2023 om 03:34 #822689Enkel over het verwijderen van de startschoenveertjes en een trekstarter idd … heb vandaag eens met boormachine geprobeerd en was direct op volle toeren ( moet hem nog regelen ) straks even kijken als alles goed vast en gedubbelcheckt is , om naar buiten te gaan en even in gang steken met de boormachine om af te stellen en zien wat het geeft qua trekveren drukveren die er nu op zitten ….
Bedankt voor de hulp allesinds !
Mvg
22 november 2023 om 03:35 #822690Ja , maar het is alsof hij op vrijloop staat , met boormachine eens getest en werkt wel , thx voor de tip van die trekstarter op die site ! Was al even aan het kijken maar was ofwel plastic brol ofwel die van 250 ± :s . Ik bestel er 1 van de site . Thx !
Mvg
22 november 2023 om 10:06 #822694En als ik jouw was zou ik die gele drukveer uit de koppeling halen en de standaard veer terug zetten. Dat werkt veel beter.
Pas als je echt een hele snelle setup hebt en de snaar naar tussen de schijven getrokken wordt, dan de gele gebruiken.22 november 2023 om 12:43 #822698Hey zr zit nu originele koppeling met dus een originele veer erin en kreeg hem nu zelf niet meer in gang metbde boormachine toen ik de uitlaat en achterkoppeling gemonteerd had terug van af dus
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.