- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 8 maanden geleden door Pjear.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 juli 2006 om 15:45 #441808
std cilinder is 49cc
41mm cilinders is maar 57cc
42mm is ook maar 60cc
43 is 63cc
46 mm is dus 7346 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel13 juli 2006 om 16:25 #441809Pjear :
Zo 270 km erop zitten hij loopt zo ongeveer 80 km per uur (digitaal ) , en kut men strip over de tank is erges eraf gevlogen mar erges een nieuwe halen ….Dat is een zeer nette snelheid 🙂 aa-t ging maximaal 75 ofzo 80km/h is dus wel snel voor een 80cc !
Hij reed met:
-Speedengine
-Olympia racekruk
-13-13 met malossi filtertje
-Proma circuit
-Poelie 70Reed die 75km/h mee 🙂 alleen de snelheid kon nog hoger door een belgenkoppeling te halen toen was de 90km gehaald, alleen trok die niet meer op haha.
Vind 75-80km/h wel beetje langzaam met de 80cc maar de beukpower is subliem!
13 juli 2006 om 22:57 #441813Ohwzo jah maar het scheeld dus wel een stukje cc’s dan met men polini 70 maarjah met de 80 km p/u ben ik ook wel tevreden 🙂 voor zolang dan 😛
14 juli 2006 om 10:11 #441814300 km er op zitten bij de 500 km na het inrijden dus gaat ie ff uit elkaar en gooi ik er nieuwe lagers in .. en van me zo ongeveer nieuw standaart blok haal ik de spoelen en ontstekeing eraf en dat doe ik onder me ”opvoer” blokje dus binnekort weer wat te doen . heb men lagers namelijk niet vervangen en heb tog een tijdje gereden met deze lagers toen ik nog de 70cc had en deze ga ik dan maar verkopen dus als iemand intresse heeft voor:
70cc polini + kop, cilinder is nog perfect maar zuigertje kan het best vervange worden …
15 juli 2006 om 16:46 #441820heb me blok al uit elkaar gehaald.. de vloeibare pakking was niet goed en lagers versleten en ik heb een veeg op men zuigertje :O:( maar hij is niet voelbaar doe hem er gwoon weer in of rade jullie dat af ?
15 juli 2006 om 17:58 #441821Pjear :
heb me blok al uit elkaar gehaald.. de vloeibare pakking was niet goed en lagers versleten en ik heb een veeg op men zuigertje :O:( maar hij is niet voelbaar doe hem er gwoon weer in of rade jullie dat af ?Kan er gewoon weer in hoor. Kijk even of je zuigerveren nog goed zitten.
16 juli 2006 om 11:53 #441822oke, heb emuit elkaar liggen dinsdag nieuwe lagers erop en nieuw pakking halen voor tussen het carter de rest doe ik met vloeibare. Me zuiger was voor die 350 km behoorlijk aangekoolt heb dat ff verwijderd alles schoongemaakt met een of andere vet/olie oplosmiddel werkte perfect vloeibare pakking liet er ook los door. Moet ook ng me voorvork loshalen want er zit daar iets niet goed kan em elke keer na 1 km gereden te hebben weer vast draaien gaat steeds los dus ff andere moer of hoe dat heet op me voorvork zetten zodat ie vast blijft zitten en dan ng nieuwe strip voor over de tank nieuwe achteremschoen miss ook ng ene voor voor ng een kleinere sproeier zal tg een 72/73 sproeier worden en dan is die eindelijk ”klaar” en dan hoeft ie voorlopig niet meer uit elkaar als het goed is.
En miss ga ik dan net iets harder dan de 80 want had de pakking niet goed erop gedaan lekte op 2 plaatsen bij de kop en tussen carter en cilinder en de lagers waren gaar miss dat het iets scheeld.
25 juli 2006 om 19:51 #441965Zo inrijde zit erop … allen wel een stuk of 5 warmlopers gehad :P:P mjah this niet anders hij loopt z’n 80 km p/u
heb die nieuwe lagers inerin gezet maar der rateld ng altij iets :S ik denk dat ik men vere na de klote heb geholpe mjeh vervang die ng maar es dan en als ik op top rij en laat gas los lijkt het wel of men cilinder schuurt in de cilinder en sta ik best snel ”stil” als je begrijpt ik bedoel .. 😛
binnekort es technigas trugloop pijpje erop zette kijke wat dat voor resuiltaten geeft …
Ey HooooooW
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.