Vespa-Ciao.NL
:: Bijna eindelijk klaar

Home Forums Perso’s Projecten Bijna eindelijk klaar

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 83)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Pjear
    Topic starter

zo heb gister tg maar een normale gehaald ngk hittegraad 7, heb er nu zo ongeveer 110 km op zitte ik rij nu zo ongeveer 50 km p/u dat is ongeveer half gas en dan af en toe erg rustig 30 km p/u maar dan prutteld hij te erg en als ik lang gnoeg zo rij verzuipt en dan rij ik af en toe paar sec vol gas (of iets minder dan volgas) gaat tot nu ng allemaal goed 😀 van af hoeveel km zou ik al wat langer volgas kunnen gaan rijden .. wil wel es wete hoe hard hij loop.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

ik zou zowiezo soms wel ff volgas doen om geen luie motor te krijgen, als je hem maar goed laat warmdraaien en goeie afstelling..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Pjear
        Topic starter

ja soms volgas en soms doe ik iets minder dan volgas dat wissel ik af 😛 dus rij ook vaker volgas maar niet echt lang een sec of 5. En de afstelling is te rijk .. moet morge sproeier 78 es gaan halen denk dat die goed zal zijn .. maar na hoeveel km gereden te hebben kan ik bijvoorbeeld es 10 sec volgas geven .. als ik het te lang zou doen wat is dan eik het probleem de vastloper ? want als ik te snel zou rijden int begin is het dan dat men cilinder niet lang mee zal gaan ?

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

78 ???????? jesus dat vind ik zowieizo veeeeeels te groot man!
            een 70-72 is wel goed hoor 😕 is alles nieuw of zijn je zuigerveren gewoon uber versleten ?

Gele Racefrikandel

Pjear
            Topic starter

Nieuw .. op men 70cc van hiervoor had ik een 75 (wel aangepast luchtfilter) maar een 70 lijkt me voor deze cilinder tg wel iets te weinig maar ik zal de 75 dan es proberen al ik em ng vind …

Kay
              Bijdrager

Als ik jouw was gewoon eerst 78 proberen!genoeg setups met 70cc en speedengine hebben 72 sproeier,dus niet in een x van 80 na 72,tenminste ik zou heel erg voorzichtig zijn met zo’n cilinder!

Pjear
                Topic starter

Zeker ga niet naar 72 heb nu een 75 loopt beter ofjah hij verzuipt niet naar een tijdje rustig rijden ,, alleen nog ff de bougie kleur bekijken ..

Pjear
                  Topic starter

njah zit nu op 150 km heb em toestraks ffkes flink doorgetrokken haalde de 75 🙁 is tg wat weinig maar miss als ik ng langer volgas rij dat er ng wat bij komt 😛 denk dat ik morge es een aantal seconders stuk of 10 /15 volgas gas rijde

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

vind de 80polini zowiezo niet snel, en komt in mijn eigen nog niet goed overeen met de speedengine.

als je het goed wil doen had ik in de hemd gaan frezen van de 2 boosterpoorten want de hemd sluit die poorten van t carter af. uitlaatpoort ook nog breder en hoger vijlen/frezen dan gaatie wel harder.

misschien is de uitlaat ook niet al te snel ?

hou er wel rekening mee dat je een kut krukas hebt voor 80cc want die breken snel

Gele Racefrikandel

Pjear
                      Topic starter

aj aj njah heb der een 70 poelie opliggen . .net ff aangepast in me profiel het frezen is miss wel goed idee maar dat doe ik dan zoeizo na het inrijden dan vraag ik er ng wel es na hoe het precies moet maten ofzo .. enjah de krukas ik zal voor em bidde 😛 want heb geen zin om nieuwe krukas te kopen en de uitaat die is eik ook aan vervanging toe maar vond em op mijn 70cc netjes rijden

Edjuh
                        Bijdrager

46mm is ook maar 72cc dus eigenlijk wel een 70cc te noemen;)

Pjear
                          Topic starter

emmm, hoeveel mm is polini 70cc dan ? waarom noeme ze het dan een 80cc als het 72cc is
                            Ik heb dus ee relaxe 70cc 1/5 Wazaaa

Pjear
                            Topic starter

Zo 270 km erop zitten hij loopt zo ongeveer 80 km per uur (digitaal ) , en kut men strip over de tank is erges eraf gevlogen mar erges een nieuwe halen ….

Jelle89

is tog wel een mooie snelheid..;)..

Edjuh
                                Bijdrager

Pjear :
                                  emmm, hoeveel mm is polini 70cc dan ? waarom noeme ze het dan een 80cc als het 72cc is
                                  Ik heb dus ee relaxe 70cc 1/5 Wazaaa

Waarom weet ik niet, klinkt stoer, denk maar aan simonini ‘100cc'(88cc geloof ik).

Polini 43mm is 63cc dacht ik.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 83)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.