Vespa-Ciao.NL
:: Bijna eindelijk klaar

Home Forums Perso’s Projecten Bijna eindelijk klaar

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Pjear
    Topic starter

[thumb=datas/thumbs/181-vespa site 3.jpg]181-vespa site 3.jpg[/thumb]

en zo was hij voor de renovatie 😛 ik ben nooit van het blauw afgekomen maar die kleur ging irriteren, vind de nieuwe blauw stukke mooier 🙂 mjah dat ben ik 😛

timschilders
      Bijdrager

kun je nog aan die voorvork dempertjes komen?

Pjear
        Topic starter

Ik heb ze hier nog liggen denk dat ik ze miss verkoop moet ff kijken als ik weer erop zet want moet ik weer een hele bus lak halen .. laat ik je dat wel weten, voor hoeveel zou je ze willen hebbe ? (ze werken wel niet die veer is eruit ofzo)

timschilders
          Bijdrager

valt die veer nog te maken?

hansieb
            Moderator

timschilders :
              valt die veer nog te maken?

Wasmachine dempertjes…..

timschilders
              Bijdrager

volgens mij was dat ook een heel werk om die dempertjes van een wasmachine op een ciao te maken.

hansieb
                Moderator

timschilders :
                  volgens mij was dat ook een heel werk om die dempertjes van een wasmachine op een ciao te maken.

Neuh het gaat om de ophangingspunten ik heb iniedergeval een setje thx to polini.ch

Pjear
                  Topic starter

Of het te make is ik zal es aan me neef vrage daar heb ik die dinge van …

Pjear
                    Topic starter

EPc zuigt met hun zuigervere mjah nog maar w8te dan is net good wear 😛

Pjear
                      Topic starter

Eindelijk 🙂 morge alleen nog pijpje eronder ff opnieuw afstelle kapjes erop en die rubbers in het voorspatbord proberen te krije en dan volle gaas met Pe… emm brommer onger die kont 😛 Plaats meteen de foto’s morge 😉

hansieb
                        Moderator

Kewl 🙂 ben benieuwd.

Pjear
                          Topic starter

[pfs]181-ciao (1) nie.jpg[/pfs]

[pfs]181-ciao (2) nie.jpg[/pfs]

[pfs]181-ciao (3) nie.jpg[/pfs]

Hier Dit zijn de Foto’s 😀 ik vind het resultaat Relax 🙂 vnaaf ees een stukje rijden Miss iemands tips met inrijde ?

timschilders
                            Bijdrager

eerst even 2 min warm laten draaien . dat is altijd goed.

en waarom koop je niet gewoon een vespa zadel? dit ziet er niet uit.
                              en uitlaatje vind ik ook niet geweldig mooi.

maar wel strak gespoten.

Pjear
                              Topic starter

jah vespa zadel heb ik nog een nieuwe … maar deze zitte hendig relax 😛 moet ik es kijke en uitlaat simonini die lope lekker 🙂 mjah ik zie wel wil miss tg ng nieuw uitlaatje halen deze lekt ..

Pjear
                                Topic starter

Damn 😀 😛 ik heb em net eerst dus 2 min late warmlope .. toen op iets meer dan stationair nar het tankstation gerold met heel ff wat meer gas op de rijksweg der kwam een scooter langs maar dacht aan me cil 😛 dus maar weer uit late rolle toen na het tanke ben ik rustig weg gereden en steed wat meer gas en ik kon het tog neet late een stuk of 4 secondes Vol gas en erna ng es 2 X volg gas PFfieuw hey dat ging Focking relax (niks gwend 😛 ) heb 3 maande gefiets dus 😛 mjah hoop dat ik em fatsoenlijk inrijd want dat ding ging toestraks eg ff lekker …. maaar jah mense check de foto’s maar es en laat me wete wat je er va nvind als je wil natuurlijk ..

o jah tips bij het inrijde Zou ik ook Fijn Vinde Morge Stap ik er weer op 😛 Enjah ik had vemorge bij een beetje bezine zoon txt 2 tac olie erbij gepleurd is dat egt nodig want de hele straat stond onder de rook heb nu weer gwoon mengsmeer getankt en geen extra olie erbij gegooid … ?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.