Vespa-Ciao.NL
:: bewerkt carter

Home Forums Techniek Opvoeren bewerkt carter

• Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren geleden door Anoniem.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Heren,

Ik heb een carter gefreesd naar 13/13mm alleen denk ik dat het toch te ver gedaan is.
      zie foto,

[thumb=datas/thumbs/3138-carter gefreesd 2.jpg]3138-carter gefreesd 2.jpg[/thumb]

Ik heb de krukas erin gezet maar als ik in het carter kijk als de krukaswang voor het gat zit dan zie ik wat ruimte, maar ook als ik in de inlaat kijk dan zie ik wat ruimte.
      ben bang dat ik een slechte carterdruk ga hebben.
      even jullie input hiervoor.

mvgr stefanovitch

ritze
      Bijdrager

oe, die is zeer close.

als het vlakje vroeger nooit beschadigd is geraakt dan zou het wel eens mee kunnen vallen.
        dus je zou het eigenlijk eens moeten proberen

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

MarcoS
        Donateur

ziet er keurig uit toch :thumb

net werk man

Anoniem

@Ritze @666

Hij is nooit beschadigd geweest maar ik maak me zorgen omdat als ik de inlaat kijk ik een opening zie.

mvgr stefanovitch

AC RACING
            Moderator

het aller beste kun je dit controleren door even een krukas in het carter te plaatsen, en even met je mond op je inlaat blazen.
              als je er dan heel weinig tot geen lucht door kunt blazen is je inlaat perfect geslaagd:thumb

Anoniem

Voor alledrie de heren hier is een foto

[thumb=datas/thumbs/3138-carter inlaat.jpg]3138-carter inlaat.jpg[/thumb]

@ AC RACING kan er idd moeilijk doorblazen.

tnerual
                Bijdrager

Je zal toch carterdruk verliezen hoor.. dit is het perfecte voorbeeld (excuses) wat ik bedoel met breder dan de wang te veilen..

Anoniem

Ik was er al bang voor, maar net als AC RACING zei als er weinig of geen lucht door te blazen is dan kan het goed gaan, toch?

mvgr stefanovitch

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.