Vespa-Ciao.NL
:: Beun_ciao’s brommers

Home Forums Perso’s Projecten Beun_ciao’s brommers

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 143)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

EPI
    Bijdrager

Nice:D

beun_ciao
      Topic starter

Bedankt voor de goede reacties. Ik ben blij dat het er allemaal netjes uitziet, want het was een hele hoop werk om het gare rotte frame weer zo te krijgen.

beun_ciao
        Topic starter

Nadat het project een tijdje stil heeft gelegen, heb ik deze week de draad weer eens opgepakt. Hier zijn de foto’s 😀

Nu nog een paar laatste dingen klaarmaken, en dan kan die weer de weg op.

lars-ciao
          Bijdrager

zo wat een reseltaat van dat frame:o , egt mooi geworden de kleurencombo zo:thumb

wil hem binnen kort wel zien haha;)

EPI
            Bijdrager

Erg mooi! goeie kleuren combo!
              Ben benieuwd as tie dalijk klaar is!

Xior
              Bijdrager

Dat is al mooi aan het worden:thumb

beunhaaz
                Bijdrager

persoonlijk wel andere koplamp pakken. Maar verder wel mooi ja :O

beun_ciao
                  Topic starter

Bedankt voor de leuke reacties, die koplamp laat ik zo, ik vind het er fijn dynamisch uitzien.

Vandaag heb ik er een blokje onder gehangen, setup staat hiernaast. Het is een tijdelijk blokje, en het schiet niet echt op, maar het rijd nog lang niet zo gek. Hier de foto’s

Nu moet ik nog een paar kabels inkorten, de elektrische zooi aansluiten en hem eens poetsen.

luukelbo
                    Bijdrager

mooi stuurtje staat hem goed waar heb je die vandaan?

ziet er mooi uit:thumb

beun_ciao
                      Topic starter

luukelbo :
                        mooi stuurtje staat hem goed waar heb je die vandaan?

ziet er mooi uit:thumb

Uhhh, ik zou het niet weten;):D

niemand
                        Donateur

hij is echt mooi geworden.:thumb

en de excel staat m ook erg goed 😉

beun_ciao
                          Topic starter

Ik heb de citta nu rijklaar gemaakt en voorzien van een kenteken, met dank aan oldschool van het forum. Ik heb toch besloten om hem niet petrol groen te maken zoals ik eigenlijk van plan was. Maar bij nader inzien werd dit erg kostbaar, en aangezien ik mijn geld liever in mijn kevertje wil steken, is hij nu simpel rood geworden. Hij is nu bijna klaar, ik moet nog een paar kapjes spuiten, wat nieuwe onderdelen monteren, en een kleinere sproeier zien te vinden, want nu verzuipt hij zelfs met malossi filter nog (sproeier 46).

De ciao loopt nu met gekotterde belgencarters met 13mm inlaat, 46mm polini en Ninja. Hier moet ik wel nog wat aan knutselen, want hij heeft wat valse lucht.

beun_ciao
                            Topic starter

Zoals sommigen van jullie vast al in de gaten hadden, heb ik wat spullen overgenomen van Tim van het forum. Het paste maar net op de autoaanhanger en de auto was ook nog helemaal vol. Ik heb de afgelopen paar dagen zowat alles gesorteerd en in de opslag gelegd.

Ook heb ik natuurlijk zelf wat onderdelen gebruikt waaronder een mooi tassenhaakje met slot voor onder het zadel van mijn si, en een citta lamp.
                              Verder ben ik nog wat rariteiten tegen gekomen, zoals deze kamikaze schaal:D

En een Puch zadel wat natuurlijk perfect op mijn fiets paste;)

De rest van de onderdelen staan in mijn verkooptopic, ik heb net nog wat erbij gezet, maar ik wist niet of ik dat mocht melden in verband met onnodig kicken. Dit was het weer zo’n beetje voor deze week.

lars-ciao
                              Bijdrager

ligt behoorlijk vol:D

en die gaten kaas is egt:no

beunhaaz
                                Bijdrager

wie heeft de ballen om hiermee te gaan rijde:P

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 143)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.