Vespa-Ciao.NL
:: Beste uitlaat standaard Superbravo (variomatic standaard)

Home Forums Algemeen Oude topics Beste uitlaat standaard Superbravo (variomatic standaard)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Superbravo
    Topic starter

Hallo,

Zijn er nog meer goede alternatieven voor een standaard Superbravo variomatic.
      Leo krul werkt niet top onder een Superbravo en Proma
      CC is toch ook een soort krul….iemand met goede optie??? Dank je

kevin_oet_vilt
      Bijdrager

leovinci handmade.
        die lange uitlaat.

deze heb ik ook eronder.
        rijd heerlijk.
        trekt super op en een lekkere top.

Superbravo
        Topic starter

kevin_oet_vilt :
          leovinci handmade.
          die lange uitlaat.

deze heb ik ook eronder.
          rijd heerlijk.
          trekt super op en een lekkere top.

OKE, waar kan ik een nieuwe krijgen?
          Klinkt ie ook goed? Of wordt ie net zo schel als de Leo Krul op een gegeven moment??

kevin_oet_vilt
          Bijdrager

die kun je niet meer nieuw krijgen.
            worden neit meer gemaakt.

moet je eens op marktplaats kijken.. kosten rond 40 / 50 euro…

neej geleuid is veel stiller als leo krul.

ArvidW
            Donateur

Alleen nog 2de hands te koop op Marktplaats (of je moet ergens eentje uit oude voorraad kunnen vinden)

Leo Handmade maakt niet heel veel herrie, demper is dezelfde als de krul dus als je optijd je demperwol vervangt is er niets aan de hand.

Handige is dat je er ook andere dempers op kunt zetten, bijvoorbeeld van een 125cc’er ofzo

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

Superbravo
              Topic starter

ArvidW :
                Alleen nog 2de hands te koop op Marktplaats (of je moet ergens eentje uit oude voorraad kunnen vinden)

Leo Handmade maakt niet heel veel herrie, demper is dezelfde als de krul dus als je optijd je demperwol vervangt is er niets aan de hand.

Handige is dat je er ook andere dempers op kunt zetten, bijvoorbeeld van een 125cc’er ofzo

OKE, bedankt! Een top One op mijn std Superbravo?? Is die echt TE?? Haal ik daar niet meer
                snelheid mee dan met een handmade??

Superbravo
                Topic starter

Kwafo :
                  ik denk niet dat een top one ideaal zou zijn, zelf op een vario 70cc doet ie het wel aardig, maar op een 50cc… ik hou mijn hart vast, eigenlijk zou je een summit moeten hebben, die doet het echt heerlijk op 50cctejs, ikmaa rik zou toch die leo hand made

Ooh, Proma Summit? Waarom die dan?

Superbravo
                  Topic starter

ArvidW :
                    Omdat Kwafo die zelf heeft en beweert (zonder met een proma CC gereden te hebben) dat hij beter is dan de proma CC 😛 (toch kwafo? :pest)

Proma CC doet toch hetzlefde als een Leo krul onder een standaard?

masterman
                    Bijdrager

Superbravo :

Superbravo :

ArvidW :
                      Omdat Kwafo die zelf heeft en beweert (zonder met een proma CC gereden te hebben) dat hij beter is dan de proma CC 😛 (toch kwafo? :pest)

Proma CC doet toch hetzlefde als een Leo krul onder een standaard variomaat?

Mijn Proma CC doet het perfect onder me 50cc vario

Superbravo
                      Topic starter

masterman :

Superbravo :

Superbravo :

ArvidW :

Proma CC doet toch hetzlefde als een Leo krul onder een standaard variomaat?

Mijn Proma CC doet het perfect onder me 50cc vario

OKE, dus voor mijn standaard Superbravo moet ik kiezen tussen CC en handmade…..
                        Ik denk dat handmade harder loopt en trekt……..Klopt???

Superbravo
                        Topic starter

Ik had vroeger ook een Superbravo met een 65cc Malossi en iets grotere sproeier (standaard carb en luchtfilter) en een Leo krul
                          en ik kreeg hem amper aan de 55km/u. Lag dat dan aan de standaard variomatic???

Edjuh
                          Bijdrager

Ja.

Je kan in dat geval zo’n overdrive kit van jmpb kopen of gewoon een snelle voorvario natuurlijk.

Superbravo
                            Topic starter

Edjuh :
                              Ja.

Je kan in dat geval zo’n overdrive kit van jmpb kopen of gewoon een snelle voorvario natuurlijk.

OKE, maar verder lijkt me de handmade het beste voor top speed en trekkracht op deze set up
                              die nu standaard is……..toch????

Ik wil perse een nieuwe trouwens….wie heeft er een tip voor een nieuwe??

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.