- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 11 maanden geleden door iaccaloco.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 april 2005 om 13:37 #189225
langen :
ja ik bedoel de d-slide.ik weet dat het een imatatie is maar ik ga geen 200 euro voor een cabrateur betalen ,is me wat teveel van het goeie .ja vespa boiy heeft toch ook een 28 er cabrateur dus dan kan ik dat ook er op hebben ,het enigste verschil is dat het een d-slide is
maar dat zal niet veel uit maken .alleen moeilijk aftestellen .Weet je uberhaupt wel wat dat inhoud..een D-slide carb?? Volgens mij niet…
En vespaboy heeft er ook ene op jah, bij hem ben ik ook van mening dat ie gewoon te groot is. Kan allemaal wel lopen enzo, maar verre van optimaal. De inlaatpoort en de cilinder zijn misschien net groot geneog voor deze carb, maar je std. ovale uitlaatpoort krijgt dat gewoon niet verwerkt. Dat is pas moelijk afstellen.
7 april 2005 om 16:54 #189227En vespaboy heeft er ook ene op jah, bij hem ben ik ook van mening dat ie gewoon te groot is. Kan allemaal wel lopen enzo, maar verre van optimaal. De inlaatpoort en de cilinder zijn misschien net groot geneog voor deze carb, maar je std. ovale uitlaatpoort krijgt dat gewoon niet verwerkt. Dat is pas moelijk afstellen.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ik zeg toch dat het moeilijk is aftestellen als het me niet lukt .koop ik toch een 26er maar ik probeer eerst met de 28er ik wil hem ijgelijk ook laten afstellen op de testbank lijkt me toch beter. en met die ovale uitlaat poort kijk eens wat er een flens op zit een ,mega toetergr langen
7 april 2005 om 16:57 #189228langen :
En vespaboy heeft er ook ene op jah, bij hem ben ik ook van mening dat ie gewoon te groot is. Kan allemaal wel lopen enzo, maar verre van optimaal. De inlaatpoort en de cilinder zijn misschien net groot geneog voor deze carb, maar je std. ovale uitlaatpoort krijgt dat gewoon niet verwerkt. Dat is pas moelijk afstellen.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ik zeg toch dat het moeilijk is aftestellen als het me niet lukt .koop ik toch een 26er maar ik probeer eerst met de 28er ik wil hem ijgelijk ook laten afstellen op de testbank lijkt me toch beter. en met die ovale uitlaat poort kijk eens wat er een flens op zit een ,mega toetergr langen
En die toeter is ook rond in de cilinder???Volgens mij issie ovaal;)
7 april 2005 om 18:04 #189229maar die 28mm van vespabooy die hoort bij die hele simonini kit dus dat zal wel goed zitten
7 april 2005 om 20:36 #189233Waarom duwen ze er nor maal dan een 26mm op???Maar die v vespaboy loopt volgens mij goed:)
8 april 2005 om 09:24 #189234vespa boiiy haalt ook de 120km maar ik denk dat het toch nog te weing is als je dat blok op een ciao hebt want op die site van icalloco
kijkt staat een vespa met dat blok en die haalt de 120km en heeft nog een kwart gas over dus dan loopt die vespa van vespa boiiy niet optimaal of heb ik het misgr langen
8 april 2005 om 11:56 #189235ooit v opscheppers gehoord of van overdrijven???Geloof me; dat doen er veel
8 april 2005 om 15:31 #189236En de snelheid heeft er niets mee te maken of je een grotere of kleinere carb moet…
16 april 2005 om 13:10 #189287D.E.P.S staat voor Double Exhaust Port Symmetric.
Het slaat op de vlinderpoort van je uitlaat……
Ik heb d’r eentje op m’n Malossiblokkie zitten, maar nog geen krukas en 19…..
Komt wel ooit een keer, heb er niet zo’n haast mee…:D
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.