Vespa-Ciao.NL
:: Beste carters

Home Forums Techniek Opvoeren Beste carters

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frenkie
    Bijdrager

langen :
      ja ik bedoel de d-slide.ik weet dat het een imatatie is maar ik ga geen 200 euro voor een cabrateur betalen ,is me wat teveel van het goeie .ja vespa boiy heeft toch ook een 28 er cabrateur dus dan kan ik dat ook er op hebben ,het enigste verschil is dat het een d-slide is
      maar dat zal niet veel uit maken .alleen moeilijk aftestellen .

Weet je uberhaupt wel wat dat inhoud..een D-slide carb?? Volgens mij niet…

En vespaboy heeft er ook ene op jah, bij hem ben ik ook van mening dat ie gewoon te groot is. Kan allemaal wel lopen enzo, maar verre van optimaal. De inlaatpoort en de cilinder zijn misschien net groot geneog voor deze carb, maar je std. ovale uitlaatpoort krijgt dat gewoon niet verwerkt. Dat is pas moelijk afstellen.

langen
      Bijdrager

En vespaboy heeft er ook ene op jah, bij hem ben ik ook van mening dat ie gewoon te groot is. Kan allemaal wel lopen enzo, maar verre van optimaal. De inlaatpoort en de cilinder zijn misschien net groot geneog voor deze carb, maar je std. ovale uitlaatpoort krijgt dat gewoon niet verwerkt. Dat is pas moelijk afstellen.
        – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
        ik zeg toch dat het moeilijk is aftestellen als het me niet lukt .koop ik toch een 26er maar ik probeer eerst met de 28er ik wil hem ijgelijk ook laten afstellen op de testbank lijkt me toch beter. en met die ovale uitlaat poort kijk eens wat er een flens op zit een ,mega toeter

gr langen

Vespaflappie
        Bijdrager

langen :
          – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
          ik zeg toch dat het moeilijk is aftestellen als het me niet lukt .koop ik toch een 26er maar ik probeer eerst met de 28er ik wil hem ijgelijk ook laten afstellen op de testbank lijkt me toch beter. en met die ovale uitlaat poort kijk eens wat er een flens op zit een ,mega toeter

gr langen

En die toeter is ook rond in de cilinder???Volgens mij issie ovaal;)

Miesmaster
          Topic starter

maar die 28mm van vespabooy die hoort bij die hele simonini kit dus dat zal wel goed zitten

Vespaflappie
            Bijdrager

Waarom duwen ze er nor maal dan een 26mm op???Maar die v vespaboy loopt volgens mij goed:)

langen
              Bijdrager

vespa boiiy haalt ook de 120km maar ik denk dat het toch nog te weing is als je dat blok op een ciao hebt want op die site van icalloco
                kijkt staat een vespa met dat blok en die haalt de 120km en heeft nog een kwart gas over dus dan loopt die vespa van vespa boiiy niet optimaal of heb ik het mis

gr langen

Vespaflappie
                Bijdrager

ooit v opscheppers gehoord of van overdrijven???Geloof me; dat doen er veel

Frenkie
                  Bijdrager

En de snelheid heeft er niets mee te maken of je een grotere of kleinere carb moet…

iaccaloco
                    Bijdrager

D.E.P.S staat voor Double Exhaust Port Symmetric.

Het slaat op de vlinderpoort van je uitlaat……

Ik heb d’r eentje op m’n Malossiblokkie zitten, maar nog geen krukas en 19…..

Komt wel ooit een keer, heb er niet zo’n haast mee…:D

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
                    9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.