Vespa-Ciao.NL
:: Benzine toevoer slecht???

Home Forums Techniek Problemen oplossen Benzine toevoer slecht???

6 berichten aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tnerual
    Bijdrager

en het kanaaltje OP DE CARB? dus net onder de banjo zeg maar

Leovince
      Bijdrager

Als je je brommer het kanaal in rijdt hé.. Lijkt het dan niet leuker om hem naar mij te brengen, of ik haal hem op en schrijven we hem samen over op mijn naam?:P

Ontopic:
        Probeer nou eens die Pacco 13/13… En als je nou eens je kraantje volop laat lopen zonder slang, stroomt het dan goed door?

kevinho040
        Topic starter

lampenkap :
          Als je je brommer het kanaal in rijdt hé.. Lijkt het dan niet leuker om hem naar mij te brengen, of ik haal hem op en schrijven we hem samen over op mijn naam?:P

Ontopic:
          Probeer nou eens die Pacco 13/13… En als je nou eens je kraantje volop laat lopen zonder slang, stroomt het dan goed door?

Ja dat is juist het vage, als ik de slang eraf haal dus gewooon los aan het kraantje hang dan stroomt hij gewoon goed door…. Zodra ik hem aansluit op de carb gebeurd er vrijwel niks meer :S

UPDATE: Spaco 13/13 even los eraan gehangen met luchtfilter etc erop, aangesloten op de benzineslang maar weer geen resultaat ook met deze carb stroomt hij niet goed door :S, met het slangetje los stroomt hij gewoon super door nogmaals :S

Lennaert
          Sleutelbeheerder

zit hij niet ergens gekneld? xD klein detail misschien 🙂 ander slangetje geprobeerd?
            verder als het niet doorloopt zal ik even kijken bij je vlotter of dat pinnetje er nog in zat.
            heb namelijk 2x gehad dat dat niet goed zat 1x liep hij over omdat hij niet stopte
            en 1 keer kwam er juist niets door 🙂

gr

thierry93
            Donateur

Heeft hij als gedaan Flenny, ik denk dat het zijn banjo is of ergens aan die cab.
              Gr

kevinho040
              Topic starter

Zoutzuur gehaald en de tank volgegooit met ongeveer 4 liter, resultaat naar 10 min was heel mijn benzine kraan gesprongen en lag alles door de schuur en een beetje in de emmer die ik eronder had gezet Tank zag er wel gelijk mooi zuiver uit, en een hoop troep in de emmer niet gezond. Meteen doorgespoeld met benzine paar x maar toen ik net weer keek was de tank alweer oranje aangeslagen Geeft verder niet af dus morgen een paar keer goed doorspoelen! Morgen verwacht ik mijn bestelling met een nieuwe 13/13 etc. Dit alles monteren en het gereviseerde blok ook als het dan nog niet opgelost is of naar een paar dagen terug keert ben ik ten einde raad zogoed als alles is vervangen!
                -Ander blok(Electronische speedengine + gereviseerd en paar KM getest op een andere brommer liep top)
                -Andere uitlaat(Verschillende Citypower, proma CC, polini SP)
                -Nieuwe malossi powerfilter
                -Nieuwe benzine kraan
                -Nieuwe ontluchtingsnippel
                -Nieuwe bougie
                -Verschillende benzine filters
                -Nieuwe benzine slang
                -Nieuwe 13/13 carb*
                -Nieuwe tankdop met slot*(Oude was de sleutel kwijt dus kon niet opslot misschien trok hij hier vacuum of iets)
                -Nieuwe benzine filter*
                + De tank uitgedaan met zoutzuur en goed doorgespoeld met verse benzine.
                Dus morgen kijken of hij weer wil…

PS. Alles met een * er achter komt morgen erop de rest is gedaan.

6 berichten aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.