Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › Benzine toevoer slecht???
- Dit onderwerp bevat 50 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door kevinho040.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 juli 2010 om 20:51 #233655
ja blijbkaar wel , aangezien alles werkt..
blijft je vlotternaald echt niet steken ofzo? of de vlotter?20 juli 2010 om 20:55 #233656Geen idee hij start gewoon maar komt niet echt op touren meer sinds vanmorgen geen idee wat het is zoals ik al zei misschien vacuüm ofzo? Als ik het slangetje aansluit op de carb loopt het slecht door, haal ik de slang of de banjo los stroomt het wel door.
En of hij benzine overbrengt dat wel maar heel langzaam volgens mij. Net of er lucht in het slangetje of de carb zit wat de goede doorstroom van de brandstof tegen houd? Want zoals ik al zeg als ik de banjo los daar of het slangetje van de banjo trek begint hij als een gek te stromen vanaf het kraantje
20 juli 2010 om 21:06 #233657en is het binnenin de banjo OP DE CARB, dus de plaats op de carb waar de banjo komt, is dat wel goed gereinigd?
20 juli 2010 om 22:19 #233658tnerual :
en is het binnenin de banjo OP DE CARB, dus de plaats op de carb waar de banjo komt, is dat wel goed gereinigd?Ja je bedoel waar je benzineslang op aansluit? Carb schoonmaken etc is al vaker gedaan ook vorige keren met mijn oude blok door de scooterzaak waar ik het toen liet doen….
21 juli 2010 om 09:16 #233662of zijn je slangen, te dun dat als je hem op je banjo zet dat ze de bezineslang afsluit.
Of vervang gewoon je banjo. Het moet daar ergens zitten niet in je kraantje.
Of zou even een anderea cab er op zetten kijken hoe dat gaat?21 juli 2010 om 11:13 #233664thierry93 :
of zijn je slangen, te dun dat als je hem op je banjo zet dat ze de bezineslang afsluit.
Of vervang gewoon je banjo. Het moet daar ergens zitten niet in je kraantje.
Of zou even een anderea cab er op zetten kijken hoe dat gaat?Slangen zijn vervangen 2 soorten geprobeerd(doorzichtige om te zien of het stroomde en gewone zwarte). Banjo is ook vervangen zoals ik al aangaf heb ik die een paar keer gewisseld met de reserve spaco 13/13 die ik bij het speedengine blok kreeg. Carb verwisselen kan ik eventueel nog wel doen….
21 juli 2010 om 11:47 #233666Citaat
——————————————————————————–
tnerual :
en is het binnenin de banjo OP DE CARB, dus de plaats op de carb waar de banjo komt, is dat wel goed gereinigd?——————————————————————————–
Ja je bedoel waar je benzineslang op aansluit? Carb schoonmaken etc is al vaker gedaan ook vorige keren met mijn oude blok door de scooterzaak waar ik het toen liet doen….
Neen..
ik bedoel de plek op de carb ZELF, waar de bajo opkomt.. dus het rondje OP/IN de carb.. niet de bnjo zelf, snap je.. moeilijk uit te leggen, maar dat zou ik toch ook even nakijken
21 juli 2010 om 11:54 #233667Ja bij de banjofilter IN zit nog 2 gaatjes. dat hele kleine gaatje moet open zijn, als dat verstopt zit moet je dat open maken met een paperclip. Dit heb ik namelijk eens gehad dat hij zo dicht zat, dat ik erg hard moest drukken op de paperclip en met benzine ging het niet weg.
21 juli 2010 om 12:37 #233669dat bedelde ik ongeveer ja 😉
21 juli 2010 om 14:10 #233670ik snap wat je bedoelt ja haalt je banjo eraf + filtertje enzo. dan op je cab zit dna een rondje.
Die moet hij goed schoon maken, met een paperclip of een naald.
Denk wel dat die dat begrijpt21 juli 2010 om 16:19 #233034lampenkap :
Ja bij de banjofilter IN zit nog 2 gaatjes. dat hele kleine gaatje moet open zijn, als dat verstopt zit moet je dat open maken met een paperclip. Dit heb ik namelijk eens gehad dat hij zo dicht zat, dat ik erg hard moest drukken op de paperclip en met benzine ging het niet weg.Dit zou het kunnen zijn, ik zal het morgen proberen bedankt voor het meedenken

En ik begrijp welk gaatje jullie bedoelen ja!
21 juli 2010 om 16:22 #232872thierry, dat was ook ongeveer wat ik bedoelde..
EDIt: @ Kevinho040: ow, leuk! succes!
21 juli 2010 om 16:26 #232221tnerual :
thierry, dat was ook ongeveer wat ik bedoelde..EDIt: @ Kevinho040: ow, leuk! succes!
Ja en als dit nog niks helpt dan ga ik de spaco 13/13 proberen(andere carb dus) en anders gaat hij uit elkaar, laat ik het blok reviseren, haal ik een nieuwe dellorto 13/13 en doe ik de tank met zoutzuur. En anders gooi ik hem het kanaal in 😛
21 juli 2010 om 18:42 #233673het ligt aan je cab zoiezo, hij krijgt gewoon geen benzine via je banjo.
Succ6 nog en we horen het wel;)22 juli 2010 om 00:53 #233674Gaatje bij de banjo doorprikken geen resultaat…. 😕
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.