Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › Benzine toevoer slecht???
- Dit onderwerp bevat 50 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door kevinho040.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 juli 2010 om 12:07 #233600
echt vaag, heb je al een nieuw kraantje erop gezet
Gr20 juli 2010 om 15:28 #233634Kut probleem weer terug Naar 2/3 dagen rijden begon hij weer te kutte gvd! Benzine filter loopt weer niet vol terwijl als ik het slangetje los haal om mijn tank leeg te laten lopen hij gewoon doorloopt Wat kan het probleem zijn???? Hij reed dus gewoon 2/3 dagen normaal zonder problemen! In de beginpost staat een update van wat ik al heb gedaan en wat niet…
Iemand een suggestie om de tank grondig te reinigen?
20 juli 2010 om 15:32 #233636heb je niet gewoon te grote sproeier dat hij steeds klein beetje(na 3 dagen dus)
Echt helemaal vol zit.
-Probeer 2 maatje kleiner
– Kraantje vervangen? en slangen
Gr20 juli 2010 om 15:38 #233637thierry93 :
heb je niet gewoon te grote sproeier dat hij steeds klein beetje(na 3 dagen dus)
Echt helemaal vol zit.
-Probeer 2 maatje kleiner
– Kraantje vervangen? en slangen
GrDat hij wat na 3 dagen steeds een klein beetje? Snap je zin niet… En ik heb het over mijn benzine filter tussen de tank en de carb die stroomt niet goed door(brommer krijgt dus amper benzine en begint steeds slechter te lopen) Komt gewoon teweinig benzine in nu deze hoort gewoon helemaal vol met benzine te zitten. Kraantje ligt al hier thuis klaar en slangen heb ik ook gelijk gedaan toen ik de tank heb doorgespoeld. Als ik nu mijn kraan opendraai komt er amper of geen benzine in het filtertje, toen mijn tank net was doorgespoeld liep hij vlekkenloos vol, en ook als ik het slangetje los koppel loopt het gewoon helemaal goed.
20 juli 2010 om 15:49 #233638dus wat heb je nou nog niet vervangen, alleen je kraantje?
En want er veel roest ne zooi uit je tank?20 juli 2010 om 15:53 #233639thierry93 :
dus wat heb je nou nog niet vervangen, alleen je kraantje?
En want er veel roest ne zooi uit je tank?In de begin post staat wat ik wel en niet heb vervangen + een update, heb niet vervangen de CARB(Heb wel een reserve spaco 13/13) en de BENZINEKRAAN(Deze heb ik net binnen gekregen). Maar volgens mij is de troep nog steeds niet uit mijn tank en als ik aan de binnenkant voel voelt het ook erg ruw, dus moet iets hebben om het goed schoon te kunnen maken en een borstel ofzo waarmee ik in me tank langs de wanden af kan gaan???
20 juli 2010 om 15:55 #233640Zoiezo die kraantje er om moteren. en weer je tank doorspoelen met Wasbenzine. Spuit je tank anders goed door met een hogedruk, of iets afbijtend
Niet te lang anders komt er weer roest.
Echt een vage brommer is dit.20 juli 2010 om 18:02 #233646thierry93 :
Zoiezo die kraantje er om moteren. en weer je tank doorspoelen met Wasbenzine. Spuit je tank anders goed door met een hogedruk, of iets afbijtend
Niet te lang anders komt er weer roest.
Echt een vage brommer is dit.Inderdaad vage brommer zoiezo al sinds januari probleme :S Kutzooi! En als die loopt dan vlamt die zwaar maargoed dat komt weinig voor :'( Ja hogedruk zat ik ook aan te denken maar dat komt niet helemaal tot achterin de tank toch? Is gewoon lastig alles te bereiken met dat lange frame als tank. Las zoiezo dat je het water met spiritus eruit kreeg want dat neemt vocht op. Maar lost wasbenzine roest enzo op of??? Zit dicht bij t randje om hem t kanaal in te rijden 🙂
UPDATE: Lijkt wel of ergens vacuum zuigt ofzo als ik de banjo filter loshaal begint hij als een gek te stromen en zodat ik hem dicht draai stopt het en stroomt er dus geen benzine door de slang, En als ik ga rijden weer dat gare gehaper en als die op touren komt komt ik niet op top en de nieuwe benzinekraan heeft ook niks uitgehaald… Heb hem nu ook zonder benzinefilter ertussen aangesloten maar werkt nog niet.
Gedaan/Vervangen:
– Uitlaat
– Bougie
– Heel ander blok(Electronische speedengine)
– Filter
– Tank uitgespoeld
– Benzinefilter
– Benzineslang
– Benzinekraan
– Banjo schoongemaakt
– Sproeier schoongemaakt20 juli 2010 om 18:14 #23364720 juli 2010 om 18:16 #233648citta-ehv :
optie voor kevin::lol
Ja als het wel mijn tank is want hij stroomt wel goed door als de slang los is :S
20 juli 2010 om 18:28 #233649ontluchting van je carb, want je zegt dat ie goed dorstroomt, maar niet meer als je de slang op de carb zet ..
20 juli 2010 om 18:33 #233650tnerual :
ontluchting van je carb, want je zegt dat ie goed dorstroomt, maar niet meer als je de slang op de carb zet ..Juist dat klopt, maar waar zit dit of hoe gebeurd dat in de carb? Want als ik bijvoorbeeld mijn banjo filter losdraai dan stroomt het wel weer goed… En volgens mij ook als de vlotterbak eraf is met het vorige blok in ieder geval? Zuigt hij zo vacuum of iets???
20 juli 2010 om 18:43 #233651dat zou kunnen ja , want alles gaat goed , totdat je het aansluit.. en je zegt zelf, als je de banjo beetje open doet, dat het eronder uitstroomt zeg maar.. dus, volgens mij zoiets?
je snapt men redenering wel 😉
20 juli 2010 om 18:44 #233652tnerual :
dat zou kunnen ja , want alles gaat goed , totdat je het aansluit.. en je zegt zelf, als je de banjo beetje open doet, dat het eronder uitstroomt zeg maar.. dus, volgens mij zoiets?je snapt men redenering wel 😉
Ik snap het ja, maar waar zit die ontluchting shit? Inderdaad wanneer ik het aansluit gebeurd er niks, zodra ik het slangetje lostrek stroomt hij als een gek, en als ik de banjo losdraai stroomt het ook als een gek eronder uit wat je al zegt 😉 Maar waar zit die ontluchtingshit? 😛
20 juli 2010 om 20:34 #233653hij brengt het dus gewoon geen bezine over in je cab. Dus je kraantje enzo doet het nu goed?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.