Vespa-Ciao.NL
:: Benzine Probleem

Home Forums Algemeen Oude topics Benzine Probleem

• Dit onderwerp bevat 36 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren geleden door R.oel !.
7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sjeesbeest
    Bijdrager

Wel voorzichtig met het messing slangetje dat in de tank zit, dit kan makkelijk afknappen. De schroefdraad is zowel links als rechtsdraaiend dus als je het niet los krijgt ff de andere kant op proberen te draaien.

JackNL
      Topic starter

Ja ik weet het, ik had hem vorige week eraf gehaald, en sindstoen begonnen de problemen ook. Want ik ging brommer helemaal uit elkaar halen en heb toen alles gespoten enzo.

JackNL
        Topic starter

Ik heb nu een andere benzinekraan opgehaald en ik heb ook even 4 liter cola in mijn tank gedaan zodat het goed schoon wordt. Hoop dat het helpt.

.-{2F4OV}-.

Waar zorgt die cola owk al weer voor?

Sjeesbeest
            Bijdrager

je tank onroesten 🙂 moet je daarna wel goed schoon maken !! 😛

JackNL
              Topic starter

Ik heb nu dus tank schoongemaakt en een andere benzinekraantje erop gezet en er komt nog steeds geen benzine in de carburateur. (Ik heb wel een halve liter ofzo maar erin gegooid) En nu weet ik dus echt niet meer waar het aan kan liggen… 🙁

R.oel !

JackNL :
                  Ik heb nu een andere benzinekraan opgehaald en ik heb ook even 4 liter cola in mijn tank gedaan zodat het goed schoon wordt. Hoop dat het helpt.

beetej offtopic maarja: 4 liter ? zoveel past niet eens in mijn tank man 😕 zal dan wel aan mij liggen dan,ofniet ?

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.