Vespa-Ciao.NL
:: Benzine Probleem

Home Forums Algemeen Oude topics Benzine Probleem

• Dit onderwerp bevat 36 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren geleden door R.oel !.
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

eric
    Bijdrager

slangetje nog goed ?zuigt de motor wel? carb helamaal maar ook echt helemaal schoongemaakt (vooral bij het vlotterpinnetje zit vaak vuil

Sjeesbeest
      Bijdrager

misschien dat je vlotternaald vast blijft zitten.

Heb je je brandstoftuutje aan je tank naar achter wijzen? Monteer m dan eens zodat die naar onder wijst, bij mijn nieuwe kraantje was dit dus het euvel.

Suc6 met het vinden van het probbie

JackNL
        Topic starter

Ik weet zeker dat er met de carburateur zelf niks aan de hand is en wat bedoel je precies met brandstoftuutje? Bedoel je iets met de benzinekraan ofzo ?

JackNL
          Topic starter

Weet iemand toevallig wat sjeesbeest bedoelt met brandstoftuutje? :p

Want ik wil heel graag weer rijden..

Greetz JackNL 🙂

koopman53

je benzine kraantje

JackNL
              Topic starter

Oke, maar wat bedoelt hij dan met naar achteren wijzen?

.-{2F4OV}-.

Hij bdoelt daarmee dat je je benzinekraantje zo moet montere, dat als hij openstaat naar onder wijst…

Das alles…

Ma ik snap het nut daarvan eerlijk gezegd niet:?

Vincent Vario
                  Bijdrager

Hoe kan die geen benzine krijgen als er wel benzine uit je vlotterbakje komt?????

Jacky
                    Bijdrager

is je benzineslang open?

Sjeesbeest
                      Bijdrager

Ik bedoelde met dat tuutje dat gedeelte waar je je brandstofslang op drukt. Dat gedeelte wees eerst (is ook standaard) naar achteren bij mij, maar hierdoor kwam er te weinig brandstof in mijn vlotterkamer (deze druppelde vol zeg maar ipv stromen) heb later het tuutje naar onder laten wijzen (dus on/off/reserve aanduiding klopt niet meer) en nu doet ie van mij prima en heb geen last meer van stil vallen onder volgas 🙂

Ik hoop dat je hier iets wijzer van bent geworden.

(wrom kan ik geen abbonementen afsluiten op topics waarop ik gereageerd heb ?! 🙁 )

danny
                        Bijdrager

ja sjeesbeest moet je maar volgende keer erbij zegeen tegen een betaling van een vijfje
                          😉

Sjeesbeest
                          Bijdrager

[offtopic-modus] kijk ff hiero Danny klik en daar word ook niet op gereageerd ??!!??!! [end offtopic-modus]

Als ik JackNL was zou ik gewoon ff een nieuw brandstofkraantje kopen (kost niet veel)

danny
                            Bijdrager

klop ja dat ze dat gewoon doen maje je heb van die eigenwijze!!!

danny
                              Bijdrager

wan dan had ik ook al overgemaakt mje dat ander hoe hun het willen is voor mij te veel moeite
                                😉

JackNL
                                Topic starter

Ok bedankt sjeesbeest ik zal proberen dat tuutje naar onder te laten doen zodat er meer benzine uit stroomt en kijk ik dan of ie dan wel veel benzine doorlaat (want straal is best zwak) en anders koop ik wel een andere benzinekraan.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.