Vespa-Ciao.NL
:: Bentwi’s citta

Home Forums Perso’s Projecten Bentwi’s citta

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Leuk verhaal op de zondagavond!

Een groot voordeel van deze hobby is in mijn ogen echt dat je het altijd even op een laag pitje kan zetten als dat zo uitkomt, de brommers nemen weinig ruimte in en voor de verzekering hoef je het niet te laten :).

Je bent lekker bezig, Citta model 2016 met alles erop en eraan :thumb. Slim idee ook om er een nette kabelboom van te maken, het zijn er wel erg veel zo.

Is het ook nog de bedoeling dat de accu tijdens het rijden opgeladen wordt?

Kinderbrueno
      Bijdrager

Gaaf zo, die e-start. Wat voor knippers ga je pakken? Ook die van een Tomos?

R.Zwiers
        Bijdrager

Gaaf man zo’n elektrische start. Ik ben zelf meer van alles mechanische dus heb dikke respect voor het kabel werk wat je in die kleine ruimte verwerkt. Echt gaaf

bartklumpenaar
          Topic starter

Het zilveren kastje wat onder mijn zadel zit. Zie foto van mijn zadel. Is de acculader.
            Dus tijdens het rijden wordt hij idd opgeladen ja.

Ik heb van die carbon knipperlichten van qparts. Zijn ledjes en ik zal nog wel keer een foto laten zien want het zit er ondertussen ook al op en het werkt.

Ohja en de schakelaar voor het stuurslot. Daar heb ik een begrenzer achter zitten. Of is dat niet zo goed idee ?

zevenenergie
            Donateur

Citta full option wat wil een mens nog meer?

Je bent goed bezig, want van leuke dingen doen krijg je energie. =)

Ik durf je vraag over de begrenzer niet zo goed te beantwoorden, maar het is belangrijk, dat ze niet zien, dat je hem inschakelt. En ook is het belangrijk dat ze niet ergens een schakelaartje zien zitten.
              Ze mogen nergens aan zitten, maar als ze het niet vertrouwen ……… je weet maar nooit.

Dus “alles uit het zicht” is belangrijk.
              Want als je moet gaan ontkennen dat je een begrenzer hebt, en ze kunnen ergens wat ontdekken, dat praat niet makkelijk
              😉

Vespaatje
              Donateur

Ik zou de begrenzerknop in het stuur maken, heb ik ook 😉
                Soms gaat de begrenzer wel aan als ik tegen het handvat aan kom.
                In het Howto electronische begrenzer topic op de laatste pagina staat wel een foto.

Mvg
                Jeroen

Kinderbrueno
                Bijdrager

Misschien een idee om een claxonknop te gebruiken? (mits je geen claxon hebt uiteraard)

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.