Home › Forums › Techniek › Opvoeren voor gevorderden › Belgenkoppeling
- Dit onderwerp bevat 51 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 4 maanden geleden door SuperSi.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 juni 2006 om 23:11 #205818
Yeah dat zeg ik ook, “Belgenkoppeling RULES !:D” maar op ciao mag je wel echt super veel kracht onderin hebben wil je wegtrekken met belgenkoppeling.
AA-t had hem op 70dr met speedengine proma circuit en de hele bats wat je nodig hebt samen met poelie 70 of 80. Ding trok voor geen meter, maar na 1.5 km ging hij wel 90km/h ong!
STFU was in het begin ook neit blij met de belgenkoppeling, hij reed eerst met 70dr maar dit trok ook veer geen ene meter. Ik weet niet waarom, maar we probeerden dat ding op de 42 alu wel wat minder toeren onderin maar meetbaar:
Zonder belgenkoppeling op de citta met poelie 65: 65km/h of ietsje minder zelfs ( op scooter teller van mij )
Met belgenkoppeling: 80km/h (ook op mijn scooter teller mijn scootertje kon nog net iets harder)
BELGENKOPPELING OWNS DUS BIJ CITTA
ciao gewoon kleinere poelie nemen26 juni 2006 om 23:48 #205819
stfu>>poelie 6 ofzo moet je ook wel 80 kunnen halen hoor met je 70 polini:D
27 juni 2006 om 00:33 #205820Ja……. 6 past niet…..
60 wél……..:D:DGelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!27 juni 2006 om 11:28 #205821hoe kan het dan dat de oranje ciao van japie met een 60cc polini lc speedengine, enz toch lekker liep?
en zo veel toeren maakt die polini 41mm toch niet?
dan zou ik zeggen dat die met 80cc en belgenkoppeling super goed zou lopen terwijl aa-t zegt dat dat ook klote liep.27 juni 2006 om 11:37 #205822November Rain :
hansieb :
November Rain :
simonini is toch ook groter (en wand van staal??) als iemand die heeft wil ik die ook wel 😛Simonini kan ook idd 🙂 maarja die kost wel wat meer.
Zal eens even kijken of ik nog zon ding kan scoren dan neem ik er wel 1 mee.
Je hoort ervan!
is goed.. bedankt alvast 🙂
oke, bedankt hans, laat het maar horen
30 juni 2006 om 12:24 #205823timschilders :
hoe kan het dan dat de oranje ciao van japie met een 60cc polini lc speedengine, enz toch lekker liep?
en zo veel toeren maakt die polini 41mm toch niet?
dan zou ik zeggen dat die met 80cc en belgenkoppeling super goed zou lopen terwijl aa-t zegt dat dat ook klote liep.Denk dat die 41mm meer toeren maakt als menig 70ccje…Mijn dretje 41mm liep 65 met 95 poulie en ninja…Als je dat omrekent maaktie iets van +8000 toeren, best netjes als je bekijkt dat polini 80cc maar net iets meer maakt…
Overigens reed Japie met 80 poulie en Belg…AA-T reed met ook nog kleinere poulie…
24 augustus 2006 om 20:59 #205912hansieb :
Op ciao niet nodig citta wel.Citta poelie 70 samen met belgenkoppeling en een 70cc valt makkelijk 80 te halen.
yep, klopt helemaal!!!
heb ook een belgen koppeling en die van mij reed toen zo’n 15/20km harder. (90 + ) :con
alleen trok voor geen ene meter meer. (poeli 55)
heb toen ander poeli (70) en strakkere trekveren erin gezet.
en gaat aardig relaxed. allen heb ik toen de aandrijfas verneukt! door gewoon te hard aan te draaien. :'(
ook “jankt” ie vet minder doort die zotte belg.24 augustus 2006 om 21:06 #205913timschilders :
November Rain :
hansieb :
November Rain :
simonini is toch ook groter (en wand van staal??) als iemand die heeft wil ik die ook wel 😛Simonini kan ook idd 🙂 maarja die kost wel wat meer.
Zal eens even kijken of ik nog zon ding kan scoren dan neem ik er wel 1 mee.
Je hoort ervan!
is goed.. bedankt alvast 🙂
oke, bedankt hans, laat het maar horen
hahaha! die hansieb! goed voor iedereen en hij weet wel waar abraham de mosterd haalt!! :lol
24 augustus 2006 om 21:20 #205914Hhahahahaha geweldig 🙂 soms ook niet he ik weet ook nog LANG niet alles…. maarja belgenkoppeling owns :
Stfu zet jij eens ff wat neer over de belgenkupplung!
P.s de koppelingen die barry had waren dus niet de “Belgenkoppelingen”
24 augustus 2006 om 21:44 #205915wie heeft er NU 1 tekoop vaar een euroootje of 30 + verz kosten !!!!! met goede schoentjes of wat dan ook!!!!!!!!!!!
PM me dan ook gerust even mensen !!!!!!!!!!
24 augustus 2006 om 21:47 #205916hahahaha!
ja , moest ik ff kwijt.

maar btw hoe kan je nu vergissen dan ?
die belg en gewone koppeling….. datzie je toch ?!? 😕
zelfs ik….met mijn 2 linkerhanden. :pest24 augustus 2006 om 21:49 #205917OrangeBud :
hahahaha!ja , moest ik ff kwijt.

zelfs ik….met mijn 2 linkerhanden. :pestBarry dacht omdat er een B opstond het een belgenkoppeling was, hij had de echte nog nooit gezien 🙂 heb hem et verschil even laten zien en toen was het duidelijk.
24 augustus 2006 om 22:40 #205918die B is tog type letter ?? zover ik weet dan
24 augustus 2006 om 23:57 #205919hansieb :
OrangeBud :
hahahaha!ja , moest ik ff kwijt.

zelfs ik….met mijn 2 linkerhanden. :pestBarry dacht omdat er een B opstond het een belgenkoppeling was, hij had de echte nog nooit gezien 🙂 heb hem et verschil even laten zien en toen was het duidelijk.
hahahaha!
ok dan snap iik het. =)
zodra je die belg in je hand hebt en bekijkt dan zie je het vrijwel meteen.!
of je moet nog nooit een gewone koppeling hebben gezien….:nonogmaals: de BELG is een MUSTHAVE. :!
25 augustus 2006 om 10:27 #205920
stfu>>wheelieking89 lijkt me dan ook erg onlogisch dat je met je citta 80?? haalt ZONDER BELGEN ik haalde net de 80 met belg en 42 polini mijn streefsnelheid met dezelfde setup als mijn citta aleen dan zonder belgenkoppeling en met gun uitlaat is zo rond de 80/58 vandaar..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.