Vespa-Ciao.NL
:: BELANGRIJK! Schouwen.

Home Forums Algemeen Framenummers BELANGRIJK! Schouwen.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeroen
    Bijdrager

maar zien ze bij de rdw dan niet van…oh die heeft die omgedraaid, want c7e2t staat bijna bij elke vespa..ik ga denk ik eens met mijn papier langs een andere schouwer, na vragen of het zo moet of niet.

hansieb
      Moderator

Rdw is dom die schouwer ook allemaal honden die op je geld teren.

Ik hoop voor je dat je schouwbewijs terug krijgt van de RDW anders mag die mooi nog een keer geschouwd worden….

pier
        Topic starter

jaah dag.. die sukkels doen t maars goed
          maar heb fotos moeten knippe van de RDW… dus dan zien se t zelf

pier
          Topic starter

JAAAAAAAAAH leuk hoor… ik had me frame numemr op internet ingevult stond niet gestolen 🙂 ike al blij…
            krijg ik eerst een brief van jaah Dat DGM balabal is niet goed.. ik foto’s knippe enz..
            krijg ik vnadaag een brief hij staat gestolen geregistreerd bij de politie:S:S jaah lkker is dat…
            nu moetk dus met dat ding naar de poltie en die kunne kijken en dan zouw die miss alsnog geschouwt kunne worden man ik wordt der gek van :boos:boos:boos

MAAR NU IS MIJN VRAAG: ALS IK NA DE POLITE GA EN DIE ZEGGE IS GESTOLEN NEMEN ZIJ DAN MIJN GANSE BROMMER IN BESLAG:|

Frits
            Bijdrager

ik moest ook foto’s knippen really sucks

maar daarna kreeg ik mijn bewijs wel dus gelukkig is alles goed gegaan;)

vespa bijna klaar 😀

pier
              Topic starter

Frits :
                ik moest ook foto’s knippen really sucks

maar daarna kreeg ik mijn bewijs wel dus gelukkig is alles goed gegaan;)

vespa bijna klaar 😀

Heb jij ook DGM1998000M in je frame nummer dan??

HELLRAISER
                Bijdrager

Mensjens wie weet waar ik mijn brom kan laten schouwen .
                  Vandaag ging ik dus naar motoplace in Echt waar mijn brom geschouwed zou worden(Dit duurde 4 dagen OMG)
                  en daar na vraag ik wat krijg je van me zegt hij 50€:Sik kreef zo iets een hart verzakking .
                  Maar wie weet er een goedekope schouwplaats OMGV. Echt,Susteren,Maasbracht.

iaccaloco
                  Bijdrager

pier :MAAR NU IS MIJN VRAAG: ALS IK NA DE POLITE GA EN DIE ZEGGE IS GESTOLEN NEMEN ZIJ DAN MIJN GANSE BROMMER IN BESLAG:|

Idd. ja……

Grote kans dat je ‘m dan niet meer mee naar huis krijgt….!

Waar hejje ‘m gekocht dan?

Tweedehandsie van de brommerboer, of particulier?

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

pier
                    Topic starter

van een jongen van me werk… die dus ook niet wist of die eerlijk was ofzow 🙁 merja wats 25 euro nouw,
                      en op de RDW site stond die als niet gestolen, en nu opeens dus weer wel bij de politie.. met andere woorden als de RDW site aangeeft dat die niet gestolen is kan die nog gestolen zijn

hansieb
                      Moderator

Mensen BELANGRIJK!

Voor 1 november laten schouwen bij de brommerboer!!!!!!!!!

VOOR 1 november die stuff ook naar het postkantoor brengen!!!!!!!!!!

BTW nog iets ik wou het op me moeders naam zetten en dan weer terug op mijn naam maarja dat kost dus 10 euro 25 🙁 kutlijers!

Biker-mouse
                        Bijdrager

hansieb :
                          Mensen BELANGRIJK!

Voor 1 november laten schouwen bij de brommerboer!!!!!!!!!

VOOR 1 november die stuff ook naar het postkantoor brengen!!!!!!!!!!

BTW nog iets ik wou het op me moeders naam zetten en dan weer terug op mijn naam maarja dat kost dus 10 euro 25 🙁 kutlijers!

Welkom in de wondere wereld van het kenteken!!

Nu hoeven we alleen nog maar te wachten totdat we wegenbelasting mogen gaan betalen….

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

… en nog wachten totdat je moet betalen voor een scheet laten.. ik hou me alvast in

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

Colin
                            Bijdrager

HELLRAISER :
                              Mensjens wie weet waar ik mijn brom kan laten schouwen .
                              Vandaag ging ik dus naar motoplace in Echt waar mijn brom geschouwed zou worden(Dit duurde 4 dagen OMG)
                              en daar na vraag ik wat krijg je van me zegt hij 50€:Sik kreef zo iets een hart verzakking .
                              Maar wie weet er een goedekope schouwplaats OMGV. Echt,Susteren,Maasbracht.

Ga naar De Arend in Maasbracht, daar kan je hem laten schouwen het kost 15 euro, en hoelang het gaat duren weet ik niet omdat het er nu best druk is met de brommers/scooters te laten schouwen. Moet je gewoon even vragen daar.

hansieb
                              Moderator

Net 2 brommers geschouwd … 45 euro lichter :boos:

pier
                                Topic starter

hansieb :
                                  Net 2 brommers geschouwd … 45 euro lichter :boos:

Pfff dan is je schouwer een duure:P bij mij koste 2 brommers schouwen 30 euro
                                  maark ben ook weer 37.50 lichter :boos

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.