Ik heb hier voor het eerst in mijn leven een elektrisch cartersetje liggen welk begrensd is en waar dus geen cilinder met 46mm hemd in past, omdat de binnenmaat van de carters 45,7mm is.
Het lijkt wel alsof het cilinderhemd alleen wordt tegen gehouden door het groot carter, het klein carter lijkt groot genoeg? De carternummers verschillen wel dus ik heb het idee dat het een klein carter van een ander blok is, kan ik de begrensing alsnog uitschuren met een schuurrol van 50mm of krijg ik dan problemen met mijn klein carter? Iemand ervaring met dit probleem?
hier je oplossing van een mede forumlid @biermobiel21 Maar dat wist je al dat ie iets groter moet worden. Denk dat het geen probleem is. gewoon “uitkotteren” totdat ie past. Zitten toch geen poorten. dus iets groter zou volgens mij ook geen probleem zijn (correct me if i’m wrong)
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.